lange weg maar weer terug van weg maar ben ver weg

J

jmvw

lange weg geweest nu heb ik eens een keer een vraag
waar heeft duck nu up en download staan of is dat niet meer
ik zag er eens een bij astlavis... maar kon het niet meer terug vinden

bij voor baad dank johan in de philippines

Hmmz.. ik zal hem even verplaatsen want dit hoort bij de algemene informatie thuis, niet specifiek bij het Humax forum. Maar da's niet zo erg.:)

Indien je zo lang weg bent geweest is het misschien wel zo verstandig de regels opnieuw te lezen en de sticky's in het info forum enzo want er is het nodige verandert.

BT waakt streng doch rechtvaardig over ons lol....

Er zijn immers spionnen onder de lezers en die moet je niet wijzer willen maken.

Heee vreemd... er is een stukje van mijn tekst weggevallen, want ik had er nog bij geschreven dat Duck geen upload en download sectie meer had.
Bij deze dan.:)

mmm vreemd dan want ik zie hem nog wel
al valt daar niet veel meer tehalen dan alleen nog wat settings
wat dan ook al niet meer update is laatste datum dat er iets nieuws bij kwam was dan ook 13-12-03
maar nietemin hij is er nog wel hoor

Ja er zijn nog wat oude pagina's aktief van sommige heb ik een gebruikers naam en wachtwoord die zijn zoveel mogelijk down .
Dan blijven er alleen nog wat pagina's over waar ik niks van weet.
Zelfs niet wie ze gemaakt heeft.

Ja het kan dat er nog een rechtstreekse link actief is of dat er nog wat settings staan, maar in elk geval is het niet meer de upload/downloadsectie zoals bedoelt door jmvw en dat is wat ik bedoelde.

in middels is deze up en down ook verdwenen

ach je kunt er ook nog even leuk wat foto's bekijken
hier dus

maar zie nu plotseling dat hij
het toch weer doet

Misschien dat die "hier" het nog wel doet maar als je al ingelogt komt of opnieuw kunt registreren, zul je er geen files meer terugvinden, deze upload/download is leeggemaakt.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan