Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Vervang de harde schijf maar gewoon. Serieus. Wat BT zegt, de harde schijf kan een defect hebben waarbij sectoren beschadigd raken en wellicht ook de bootsector.hij was wel erg langzaam met opstarten
Nee, daarom schrijf ik ook dat het meerdere oorzaken kan hebben.of is dat te ouderwets gedacht van mij?
Dat is ook niet de bedoeling van computers, alleen servers blijven 24/7 draaien.vooral als je de computer altijd aan hebt staan.
Bij ons staat alles 24/7 aan, de boel gaat nooit uit. Maar mijn computers zijn altijd wel met wat bezig. Vooral als je wat AI software gebruikt en videos converteerd, in die modes kun je beter even nachtje slapen want dan is het wel klaarDat is ook niet de bedoeling van computers, alleen servers blijven 24/7 draaien.
Ja dat kan best, maar toch wordt geadviseerd om minimaal 1x per week te rebooten, dat zal ook niet voor niets zijn.Toch is aan laten staan het beste voor je hardware,
Voordat het te offtopic gaat. LaatsteAls je veel doet en het stroomverbruik interesseert je niet, dan kan het soms best handig zijn het ding aan te laten staan. Inderdaad bijvoorbeeld als je veel video conversie doet is zo'n voorbeeld.