Laptop kopen, maar welke en waar

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
65
Punten
48
Leeftijd
122
We willen voor katrien een nieuwe laptop aanschaffen. De vraag is waar we die het beste (goedkoopste) kunnen kopen.

Echte eisen stellen we niet omdat op de meeste nieuwe laptops toch wireless zit, een dvd aanwezig is en genoeg HD ruimte en geheugen om te kunnen internetten. Ook windows zit er meestal op zodat microsoft office ook kan worden geinstalleerd.

We willen er niet meer dan 1000 Euro voor uitgeven.

Dus, wie heeft er wat hyperlinks waar we tegen redelijke prijzen laptops worden aangeboden.

Hebben jullie dan nog nooit op tweakers.net gekeken?
Onder 'buyers zone' en 'price watch' vind je echt de goedkoopste!
En je kunt goed vergelijken.

Grtz.

Ga ook eens bij Dell kijken.
Dit is mijn vierde Dell Notebook in 8 jaar (koop om de twee jaar een nieuwe) en echt nooit problemen gehad.

Wacht even op een aanbeiding van de Lidl of de Aldi.

Zijn hele mooie laptops met alles erop en eraan. (soms iets duuder dan ?1000)

Suc6,

;)
Nr.10

Nummer10;177240 zei:
Wacht even op een aanbeiding van de Lidl of de Aldi.

@Nummer10, ik weet niet of ze die op de plek waar de eendjes zitten een aldi of een lidl hebben? :biggrin:

Ook hier kan je elkaar perfect helpen. (net zoals bij de cc)

;)
Nr.10

Yep, precies!

Norrod (punt ennel) heeft een lappie in de aanbieding voor ?479.

Freggel, ga es ff zitten:

Het is wel een Packard Bell.

Rustig, rustig freggeltje !

Dergelijke pc's zijn zeker niet mijn smaak, maar mij eigen eisen zijn dan ook een stuk hoger.
Zelf heb ik vorig jaar een leuk lappie bij de Lidl gescoord, maar wel voor zo'n ? 1300,-.
Die lappies van Lidl hofleverancier Targa komen doorgaans uit de fabrieken van MSI en das wat mij betreft een paar pluspunten waard..
Dus als je kunt wachten, zou ik je ook willen aanraden op zo'n Aldi / Lidl aanbieding te wachten.
Zo niet, kun je eens een kijkje nemen bij Norrod.
Die zitten wel in het noorden des lands, (dichtstbijzijnde zaak zit in Zwolle) maar je kan er ook via internet zaken doen.

zit hier te typen met een dell inspiron 6400 van 999 eurie werkt prima behalve vista is soms nog erg weerbarstig ....

Kilroy;177236 zei:
Hebben jullie dan nog nooit op tweakers.net gekeken?.
Nee dat hebben we nog niet. Bedankt voor de tip!. Het is een leuke site welke goed van pas komt. Iedereen bedankt voor de tips/reacties.

D-Squad dat is een leuke en - gelet wat er allemaal op zit - voor een uiterst redelijke prijs. Voor ons jammer dat Vista er op zit, maar da's op zich geen probleem we zetten er gewoon een ander OS op. Dank voor de tip.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan