- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 64
Mijn zus heeft een laptop met XP Vista erop staan.
Dat ding start echt zeer langzaam op en ook afskuiten is die hele tijd mee bezig.
Ik heb al geprobeerd met virus scannen online en ook malwarebytes laten draaien maar dat leverde helemaal niks op.
Ook nog bij menu-uitvoeren- msconfig ingetypt en alles uit gevinkt bij opstarten maar ook dit had totaal geen resultaat, hij blijft langzaam opstarten en afsluiten.
Wie weet wat ik verder nog kan doen om dit weer sneller en normaal te krijgen.
Als die eenmaal opgestart is lijkt alles verder wel normaal en snel te gaan.
Alhoewel IE ook wel even nodig heeft om op te starten.
Heb trouwens ook een melding dat er dan updates zijn maar hij blijft daarna ook steeds zeggen dat hij 1 update niet heeft kunnen doen en dat zegt die elke keer weer als ik dat opnieuw probeer te doen, de rest van updates doet die dan wel normaal.
Er is voldoende geheugen en dergelijke vrij.
ik hoop van jullie te horen.
Dat ding start echt zeer langzaam op en ook afskuiten is die hele tijd mee bezig.
Ik heb al geprobeerd met virus scannen online en ook malwarebytes laten draaien maar dat leverde helemaal niks op.
Ook nog bij menu-uitvoeren- msconfig ingetypt en alles uit gevinkt bij opstarten maar ook dit had totaal geen resultaat, hij blijft langzaam opstarten en afsluiten.
Wie weet wat ik verder nog kan doen om dit weer sneller en normaal te krijgen.
Als die eenmaal opgestart is lijkt alles verder wel normaal en snel te gaan.
Alhoewel IE ook wel even nodig heeft om op te starten.
Heb trouwens ook een melding dat er dan updates zijn maar hij blijft daarna ook steeds zeggen dat hij 1 update niet heeft kunnen doen en dat zegt die elke keer weer als ik dat opnieuw probeer te doen, de rest van updates doet die dan wel normaal.
Er is voldoende geheugen en dergelijke vrij.
ik hoop van jullie te horen.