Laptop xp +win98

G

gogo

Ik heb op het moment xp op mijn laptop staan is het mogelijk om ook win98 er op te krijgen?
Ik heb namelijk problemen bij drs9500 met mijn compoort en dat schijnt bij win98 misschien wel te werken.
Ik wil dus wel xp behouden.

greeting gogo

Ik heb een converter gehaald van usb naar serieel en nu werkt het wel met alle programma's
Kan ik mijn dure pcmcia serialcard in mijn tas gooien het is niet te geloven dat hij niet met alle programma's werkt.
En ik weet zeker dat alles goed ingesteld was.

greeting gogo

Bewaar hem toch maar, je weet maar nooit. Ik heb hier ook een aantal proggies voor ontvangers die niet of onfatsoenlijk wensen te werken onder XP en prima werken onder windows 98se.

Ik heb me laten vertellen dat XP ook niet echt netjes de com- en printerpoorten netjes afsluit na gebruik en er in elk geval niet helemaal perfekt mee om gaat.
Dus hier blijft de dual-boot toch mooi er op staan.
Een pcmcia-serial kaartje reserve is nooit weggegooid geld, ik heb nl. van horen zeggen dat ook niet alles werkt met zo'n usb naar serial convertor.:)

Ja dat lijkt me en goed idee om hem te bewaren want die usb-serieel vertrouw ik ook niet helemaal.
Kan ik mijn laptop nog dualboot maken of had ik dan eerst win98 moeten installeren en dan xp?

greeting gogo

Er is ooit een posting van iemand geweest die het geloof ik via wat achterdeuren en truuks klaar had gekregen om 98 erna erop te zetten maar dan moet ie zowies op de C partitie en dan zou je dacht ik ook nog gebruik moeten maken van een bootmanager. In elk geval erg lastig met een hele omweg.

Wat wel goed lukt is eerst win98 en daarna xp.

Dan wacht ik nog ff of die achter deur truuk nog bekend is bij iemand
op he momentdraait mijn laptop lekker en om dan nu alles er weer af te halen zie ik niet zo zitten.
Dus wie iets weet shoot.

groetjes gogo

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan