laptop zonder com

R

rouwdy

Hoi allemaal!!!!!!!

Kan iemand me helpen

Ik heb een medion notebook gekocht en deze heeft geen compoort
Na direct bij de dichtsbijzijnde computer zaak een usb to serial converter (st lab ,usb peripherals) tehebben gekocht, werkt dit niet lekker.
De mastera2 word aangestuurd maar het duurt verschrikkelijk lang voor dat hij iets op m?n funcard schrijft (denk wel een paar uur).
Heeft hier iemand ervaring mee of het zelfde probleem gehad zou ik dit graag willen horen.

m.vr.gr

Rouwdy uit knoal

de converter van equip is de enige goedwerkende voor de mastera en andere dingen ( humax patchen, nokia patchen, dreambox flashen etc ) werkt hier perfect.

http://www.satelliteshop.info/nl/dept_12.html
hier staat ie

gr skilder

tja wij hebben een jewel notebook

ook zonder com

heb al verschillende convertors gekocht

sitecom
een variant
equipe
en nog 1 waar ik het merk van vergeten ben

en niks echt niks werkt naar behoren

ofwel een hoop geld over de balk gesmeten

eindresultaat

een infinity usb gekocht voor de kaartjes
en de rest

ach gewoon maar via de pc

helaas maar waar

lisa

Koop een USB programmertje bv Digitech programmeert supersnel alle denkbare kaarten en kost net zoveel als die pokke converters

ik had het zelfde probleem en heb toen ook die equipe gekocht want men zij dat dit fantatisch werkt nou geloof me dat is niet zo
voorheen een goldcart schrijven dat was goed te doen maar als je met een fun kaart aan de gang gaat dan moet je wel heel veel geduld hebben om een kaartje geschreven te krijgen
en heb ook alles geprobeert met instellingen in de poorten maar niet hielp
dus niet kopen en het geld bij een usb programmer leggen
multy programmer bv en dan werkt het wel naar behoren

groet salamons

De convertor(s) werken op bepaalde configuraties wel, op andere zeer traag, en enkele types doen het helemaal niet (bijv. sitecom) in samenwerking met de mastera.

Om helemaal op safe te gaan, maar dat is duurder dan een convertor, kun je een infinity aansluiten op je usb poort.
Vaak is dit ook nog een snellere en flexibelere oplossing.

Rolo

Ik dank jullie allemaal!!!!!!

Geweldige respons waar je iets mee kunt!!, en de ervarings van jullie hebben mij denk ik een hoop geld bespaart.

De infinity zal hier de opvolger van de mastera moeten worden, en het software in de humax laden lukte hier wel met de convertor (vreend maar waar).

Dus ik heb een oplossing zodat m?n laptop overal voor kan gebruiken

m.vr.gr

Rouwdy uit knoal ;-)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan