laptop

P

ploeger

ik heb een laptop.
nu wil ik graag internet ik heb een speedtouch 121g.(draad loos)
ik krijg hem niet aan de praat wie kan mij dat uit leggen.
graag stap voor stap .
vr gr ploeger.

Hey, volgens mij is daar de helpdesk voor ontworpen....
(ik kan je niet helpen omdat ik geen kennis heb van draadloos mickeysoftspeedtouchnetwerklaptopkaarten als je begrijpt wat ik bedoel)

G

De helpdesk is voor bezoekjes thuis.
Een stap voor stap uitleg kan ook schriftelijk, maar dat is nogal wat werk en dan zal er een hoop info nodig zijn.
Zoals wat er precies mis gaat, of er meldingen te zien zijn, welk draadloos kaartje ofzo in de laptop zit etc.
Ik ben zelf niet goed in stap voor stap dingen, zeker niet met Speedtouch apparaten. Maar misschien is er iemand anders die dat wel kan.

Anders is er inderdaad wel nog altijd de Helpdesk voor hulp thuis.;)

Rampe bakken om goed in te stellen ik begin er niet meer aan.
Wat je moet doen ik hoop dat je ook de usb of of andere pcmcia ethernet kaart die bij dat ding hoord gekocht hebt anders lukt het haast niet om in te stellen je ben in iedergeval je mac adres van je modem nodig om in te stellen want dat is gelijk je web codering.

ik heb hem aan de praat vraag mij niet hoe .
de singaal is wel zwak ik zit er ongeveer 5 meter van de comp af
is daar nog iets aan te doen.

die 5 meter staat daar dan ook de draadloze modem en router.
Als dat zo is zou ik zeggen en ik denk dat er nog wel meer zo over denken gooi het dan maar uit het Raam.

Als je er garantie op hebt dan zou ik die even gaan claimen of je geld terug en dan een echte set aan schaffen van bijvoorbeeld Draytek of Linksys en wat ook een leuk merk geworden is Etech.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan