lcd

M

musli

Ik weet niet of het hier thuis hoort .
weet iemand hoe je het beste een lcd tv schoonmaakt.

PAS OP!!!!!!!!

Lcd schermen hebben een speciale coating en die kun je niet zo maar schoonmaken met de huis tuin en keuken middeltjes.

Ik heb laatst een folder van HANDYMAN binnen gehad en die hadden speciale cleaner voor TFT schermen.
Helaas weet ik de benaming niet , folder ligt al in de papier container.

Ik heb uiteraard sony gebeld ,kreeg een heel aardige mevrouw aan de telefoon en die kwamen met het verhaal
``droge doek`` en op mijn vraag ,hoe zit het met aanslag
sigaretten rook open keuken E D wist ze geen andwoord ,ging ze vragen.
Na 2 minuten kwam ze terug``droge doek``er zit een speciale laag op deze tv en als u met een schoonmaakmiddel aan de gang
gaat beschadigd u de laag
Nu weten we allemaal dat computermonitors vuil worden
Sony kan best gelijk hebben dat weet ik niet,ik weet alleen dat aanslag zoals een vettig iets zoals wat uit de keuken komt of als je maar aan het steengrillen bent niet met een droge doek verwijdert.

daarom mijn vraag

er zijn speciale mideltjes voor bij de p.c. winkels. Ik zelf gebruik op de zaak (iets veiliger om te expirimenteren) een soort glassex. en tot nog toe heb ik nog steeds dezelfde monitor.

Zet nou eens een pot thee, en laat die lekker koud worden. Doe het nou, voor ik koude thee ook in een duur flesje ga verkopen.

ik heb ook 2 lcd monitors en kleine kinderen hier
gebruik 3 a 4 keer per week W2-glasreiniger van lidl...
en monitoren zijn nog steeds als nieuw
glassex lijkt me ok...
wel ff testen op klein hoekje..

suc6

Glassex is niet ok.

Als je dit op normale ramen gebruikt blijft er na verloop van een aantal keren een blauwe waas achter dit kan je voorkomen door er water aan toe te voegen. Het lijkt mij te argresief voor lcd.

Glazenwassers gebruiken gewoon water met een drupje afwasmiddel (dreft). Dit kan je proberen maar maak het niet te nat.

Suc6........

Dat werd gebruikt om de kachelruitjes van aanslag te ontdoen.
Is een prima en veilig middel.
Dompel je scherm onder in de thee en weg ermee!

Niet doen natuurlijk maar het is inderdaad een prima middel.
Watje nemen en in de thee dompen ligt uitknijpen en rustig over je scherm halen.
Als nieuw:)

ijsthee staat hier nog in de koelkast

ik heb het over dit ding dus ik heb een heeeeel grote theepot nodig
klv-l32m1 van sony dus een beetje uit zijn krachten gegroeide monitor
nu lijkt thee me alleen om op te zuipen , kan best werken en ik denk dat glassex helemaal uit den boze is
de beste optie lijkt me het spul waarmee je monitors schoonmaakt maar ik wil even weten of dit op deze tv geen schade achterlaat

LOL

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan