lees maar effe

K

kerst614

Canal Digitaal nieuws: Introductie Irdeto 2
23 September 2003 - CanalDigitaal heeft laten weten vanaf half november 2003 Irdeto 1 te gaan vervangen door Irdeto 2. Vanaf dan krijgen Irdetokijkers ook de mogelijkheid om een abonnement te nemen op verschillende pakketten.

Momenteel kan de kijker met een Irdeto ontvanger alleen naar het standaardpakket, Canal+ rood en Canal+ blauw kijken. Met de introductie van Irdeto 2, zullen alle Canal+ abonnees deze nieuwe smartcard krijgen. Alleen standaardpakkethouders zullen de oude kaart blijven gebruiken.

Aangezien Irdeto 2 nog niet gekraakt is, zal CanalDigitaal haar andere betaaldiensten ook gaan aanbieden in deze codering. Het gaat om:
- Basispakket: National Geografics Channel, Discovery Channel, Animal Planet, Eurosport, BBC Prime.
- Familie-pakket: Hallmark, TCM, Cartoon Netwerk
- Entertainment-pakket: X-Zone (incl. Familie-pakket)

Zenders, zoals de themakanalen van MTV, worden gehaald van andere transponders. Deze zullen NIET beschikbaar komen voor Irdeto abonnees.

Verder heeft CanalDigitaal laten weten, dat er gewerkt wordt aan een simpele Now/Next EPG, volgens de DVB standaard. Deze zal waarschijnlijk ergens in het vierde kwartaal beschikbaar komen.

Er wordt nog niet gesproken over een mogelijke vervanging voor de lege plek van het verdwenen Veronica/Nickelodeon kanaal. Dit, omdat Veronica nog steeds een contract heeft lopen bij CanalDigitaal.

sooooooooo,, dit wisten we toch al dat dat 15 november in gaat,, gewoon officieel seca2 kaartje hebben dat kijk je nog gewoon alles,, en ja ik heb er ook een.

Dit is al oud nieuws.
Maar daar heb ik niet zoveel last van. Daarom had ik van die lui een Seca2 kaartje gehad :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan