legaal kijken

D

D-SQUAD

heya allemaal
ik heb een pioneer dbr 210 nl
altijd kunnen kijken via virtuele smartcart ( dus zonder kaartje )
gezien er nu steeds meer zenders op zwart zijn wil ik het normale pakket van CD nemen ik zag 29,95 per jaar staan op die site,
nu is mijn vraag: mijn decoder is omgebouwd voor irdeto1 maar het is standaard een seca bak
kan ik nu gewoon een kaartje kopen bij de CD dealer en gewoon verder kijken naar de nederlandse kanalen ? of moet ik mijn decoder weer om laten bouwen ??

Yep, je zult hem terug moeten laten ombouwen zodat ie weer seca aan kan.
Dan kun je een seca kaart kopen.
Het bedrag wat je las is voor de jaarlijks bijdrage.
Een losse kaart ligt rond de 70 euro, het eerste jaar hoef je dan als het goed is die 29,95 niet te betalen, wel dus die 70 euro en nog een bedrag voor activatiekosten, 8 euro geloof ik.
Dat kun je het beste even allemaal navragen bij je dealer.

Beste BT
ik weet niet hoe die bak is omgebouwd maar als ik in mijn menu kijk dan staat er wel de optie seca / irdeto viacces enz enz bij
daar heb ik zelf altijd handmatig de codes aangepast via mijn AB
is het niet zo dan dat hij toch gewoon seca aan kan ?
ik heb net wat andere treats zitten lezen over cd echt duidelijk zijn ze in ieder geval niet bij cd merk ik wel,
weet niet of ik het hier mag plaatsen maar is er anders ook een andere manier om tocg gewoon de nederlandse kanalen te kunnen kijken ? anders even een bericht in PM ?
hoor wel dat er weer het een en ander open is met bepaalde kaarten wat is de slimste oplossing? thnx

ik ben er een tijdje niet mee bezig geweest beetje erg druk gehad met een eigen zaak en ben inmiddels na 9 jaar toch maar ens gaan trouwen hehe :tong:
heb nu weer wat meer tijd en wil me er wat meer mee gaan bezig houden.

Origineel seca2 kaartje van Caneel Digiteel doet het gewoon op die gepatchte pioneer dbr 210 nl.
Misschien moet er even een pid scan gedaan worden...

ik weet niet hoe die bak is omgebouwd maar als ik in mijn menu kijk dan staat er wel de optie seca / irdeto viacces enz enz bij
daar heb ik zelf altijd handmatig de codes aangepast via mijn AB
is het niet zo dan dat hij toch gewoon seca aan kan ?
Vermoedelijk kan hij dat dan wel, probeer het gewoon eens?

Klukje's reply kan ook al oplossing bieden, waarschijnlijk is het nog niet eens nodig dat er weer andere firmware in kan.
Helaas kan ik je verder niet helpen op dit gebied want ik heb nooit een secabak gehad en weet er derhalve niet zo gek veel van.

Om op je andere vraag terug te komen, ja er is een andere oplossing, CS, maar dat zal wel bekend zijn.
Via keys kijken is eind van de maand afgelopen de rest is niet gehacked.

FF geleend van een ander board:

Als je een service abonnement of een andere abo bij CanalDigitaal hebt, doe dan je smartcard in de decoder
en doe dan een PID -scan bij de huidige openfirmware:
Ga op Ned 1 staan,
Klik op de letter A op je afstandbediening,
Klik op het cijfer voor de seca PID,
Doe dit voor alle Ned. kanalen en safe met de rode stand-by knop op je afstandbediening!!

Met dank aan LeX.

Is natuurlijk wel afhankelijk van welke FW je in de deco hebt zitten, maar is het proberen waard.

Pioneer is een seca doos.
ook is deze gepatcht naar multicam..
Pioneer kan geen Irdeto kaarten lezen
Maar wel Seca kaarten
Alternatieve kaarten, zoals gold cards, funs etc kan hij ook om dit zogenaamde X in 1 files zijn

Succes,
Spirit

oke thnx voor de reply's all
ik ga het gewoon proberen kijken wat die doet
ga ik toch nog eens naar de sat kijken op een orginele kaart :)

thnx all
heb inmiddels een kaartje gehaald koste me 69 euro
heb hem ff op bvn gezet maar na 1 uur nog geen beeld op de andere kanalen
heb een PID scan gedaan en ja hoor heb weer overal beeld :)
+ 1 maand gratis c+ :) hebben we toch nog wat te doen na 00:00 uur vanacht :tong:
wilde ff laten weten dat orgineel kaartje dus in een gepatchte pioneer wel werkt thnx all
oja heb gewoon standaard pakket genomen
ze halen nog 1 keer 19 euro van mijn rekening af en volgens de verkoper zou ik niet elk jaar die 29.95 hoeven te betalen ??
das voor mij nog onduidelijk allemaal want op cd staat weer van wel.
als ik in menu op subscription kijk naar cd (kaartje) staat er als datum 30 juni 05
vallen dan de gratis kanalen weg ?? of moet ik dan weer opnieuw activeren ??
hoor het graag wie er meer van weet.

Die 29,95 per jaar ligt er aan of je wel of niet een settopbox pakket genomen hebt (is ook alleen voor de vrije kanalen). Als de verkoper het voor je heeft ingevuld zal het wel snor zitten.
Mocht je wel dat pakket hebben, dan heb je jaarlijks dat bedrag.

Dat van die datum is normaal, ze zitten atlijd 1 maand vooruit.
Kijk nog maar eens naar die subscribtion date op 1 juni, dan zul je zien dat ie dan weer op 31 juli staat.
Word dus automatisch geupdate.

oke thnx BT en de rest
ik heb in ieder geval weer beeld :tong:
verder zien we wel wat de toekomst gaat brengen .

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan