Leuke site over @sky 3000/Neotion

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.292
Punten
113
Leeftijd
61
Er stond toch nog een post in dit forum dus dacht ik van laat ik even een site posten met daarop een goed gemaakte handleiding hoe je van deze machine een alleskunner maakt.

http://neotion.hothost.tv

Voorzien van screenshots, dus erg duidelijk allemaal.

Is deze receiver een aanrader, evt. wat meer info en ervaringen?

Ik vind het een aanrader, kwa prijs en qualityd zwaar uitgevoerd met degelijke voeding, en nu ook dat mijn orginele SECA2 kaart werkt in een freeX ontvanger, geen vastlopers en ook nog eens harddisk recording doormiddel van usb. Momenteel gebruik ik deze in mijn huiskamer voor mijn vrouw. De extreme en hummie en DB staan op mijn zolder hobby ruimte.

dfb

Kijk maar eens op mijn pagina daar staat een banner van de nederlandse importeur. Hier heb ik mijn box ook gehaald.

gr Neotion

@bigfoot- mijn ervaring na een week- met firmware 10.0 en allcam 88 de ene crash na de andere.
Gebruik nu fw 8.5 een allcam 9.5 en is nu redelijk stabiel.
Funcard opent alles wat open kan ,free x werkt.
De bedienig vindt ik aardig doordacht, en ziet er gelikt uit, minder te spreken ben ik over het usb gebeuren, werkt ronduit ruk-als het al werkt- meestal vette crash.
Algemene indruk: als de software nog verbeterd, word het een hele leuke ontvanger

@ neotion, op je homepage lees ik dat je als laatste je cam update met een funcard, wat is het nut hiervan ?
Na allcamsoft 9.6 is de cam toch al allcam?

Je moet ten alle tijde even de funkaart soft erover draaien omdat hier ook alle datalines worden aangepast daarom heb je als je de patch versie download ook de funkaart files erbij staan.

Dus update receiver Firmware en update cam firmware

toksik-erelid V8.8 is al weer even oud, hier zaten een paar bugjes in, V8.9 was dit alweer verleden tijd, V9.6 geen enkel vastlopers meer gehad en Seca2 Werkt. Zoals je ziet word er druk aangewerkt om de software optimaal te krijgen

USB opnames gaan goed mits je de nieuwe versies van 80 MB hebt gedownload, Nieuwe software in ontvanger en nieuwe USB Programma van Skybox. En Windows Update uitvoeren. Ben ermee eens dat de USB soft nog wel verbeterd kan worden maar dat zal ook wel gebeuren. dit gebeurt al in de nieuwe software releases.

Hoi,

Ik heb het geheel gedaan zoals beschreven voor de neotion 3000.
Maar wat ik ook doe er gebeurt niks.
De orginele firmware gaat er zonder problemen in.
Maar de non off gaat er wel in maar ik krijg niet de bewuste melding (OK now intern.b).
Ook niet als ik de reciver opnieuw start.
De fun kaart ziet de ontvanger ook niet, en ik weet 100% zeker dat deze goed is.

Wie of wat doe ik verkeerd ??

Bye Ron

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan