Lidl Digitale campingset 99euro

V

Valery

Lidl adverteerd met een digitale campingset, let WEL"digitale" campingset 4000ch 12/24v.' heeft iemand dit app. al eens gezien!?? het lijkt me meer een 4000ch analoge set. zonder smart card , echter hij is wel compleet met schotel,kabels en toe behoren graag een reactie.

Daar zijn ze om bekend he.
Er staat een fototje bij, en daar is op de afgebeelde ontvanger het DVB logo te zien.
Dat betekent voor mij dat het inderdaad om een digitale ontvanger gaat.
Natuurlijk heeft ie geen mogelijkheid om iets te decoderen, maar wat wil je voor dat geld.
Het is dus ongetwijfeld een FTA ontvanger.

Ja ging ik al vanuit, bedankt voor de bevestiging!!
--Topic closed--

staat er toevallig ook een internet adres bij???

greetzzzzz satbink

Ja, das een heel lastig te vinden adres:
www.lidl.nl

FTA is tegenwoordig ook een rekbaar begrip...

De aanbieding van lidl is alweer oud en staat niet meer op hun site.
Het apparaat dat schlecker aanbiedt is een skymaster waarvan bekend is dat die meer kunnen dan ze kunnen :biggrin:
Geen idee of dat voor dit specifieke model ook geldt.
Het ding wat bij lidl was afgebeeld lijkt niet op de skymaster voor zover je dat aan het plaatje kan zien.
Geen idee welk merk het daar betreft.

ik vroeg alleen maar naar een internet adres van de importeur.

dat van die winkels heb ik zelf ook al gevonden maar ik kan niets terug vinden wie deze deco op de markt brengt

greetzzz satbink

Lidl en soortgelijke zaken werken niet met importeurs, en snoepen daarom een stukkie van de prijs af.
Dat krijg je dus als consument ook mee.
Ze kopen ergens een partij zooi in en zetten daar hun eigen stempel op, bij lidl is dat vaak typhoon geloof ik.
Vaak is er dan sprake van een aangepast product dat voor zo'n zaak op maat gemaakt word, voor alle klanten in europa.

Hetzelfde verhaal als bij de computers dus.
Zou het een merk betreffen dat wel een importeur heeft in NL, dan heeft die importeur toch het nakijken want die kan helemaal niet aan een dergelijke prijs komen.

Een dergelijke produktenlijn noemt men OEM produkten.
Voor garantie moet je ook niet gaan aankloppen bij de betreffende importeur of fabriek, want ook dat wordt door lidl en consorten afgekocht (=nog lagere prijs).

er stond bij die advertentie : Niet geschikt voor Nederlandse zenders
Dan is het dus duidelijk dat dit app. zonder smartcard gewoon een FTA receiver is met misschien de mogenlijkheid de FTA zenders dus digitaal te ontvangen.

sommige fta receivers zijn te herprogrameren zodat er wel een emu inzit en zodoende het nl pakket opengooien.
Een kennis heeft er een gekocht en ik heb ff de zenders op een rij gezet.
Werkt goed.
Kan geen maar toch beeld.
Misschien (lees MISSCHIEN) is dit bij deze ook te doen.

Gr cb1

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan