livebox valt uit na sodtware update

K

kiki1968

oi

ik heb al lange tijd een cccam servertje via livebox van online maar sinds de software update van een week geleden valt de verbinding om de 2 uur uit dan haal ik de livebox uit de stekker doet er weer in en alles doet het weer.heeft iemand hier een oplossing voor of werkt de udp/tcp niet meer na de software update ik gebruik poort 6565. wel werkt het wel als client maar server niet meer of is er iets in de firewall die ik moet veranderen of wordt udp/tcp geblokeerd?Misschien is er iemand die deze hobby doet met livebox die kan helpen.dank u

tja ik heb er geen servertje op draaien maar valt bij mij ook niet uit

Status ADSL-lijn : verbonden

U bent momenteel: verbonden met het internet.

Uw IP-adres :

U bent verbonden gedurende: 168 hr 00 mn 41 s

ik heb de update gekregen terwijl ik op vakantie was bij toeval keek ik even in het menu van de livebox en zag dat deze verandert was mar alle instellingen zijn mee gegaan en ondervind er verder geen problemen van

Ik denk dat het hier eerder een Livebox probleem dan een ander probleem is. Het zou bijv. kunnen dat de update niet 100% goed geslaagd is. Er kan ook iets anders aan de hand zijn.

Problemen met Liveboxen die elke 2 uur uitvallen zijn we al vaker tegen gekomen op het Online gebruikers forum (klik) bijvoorbeeld.

Je zou de update nog eens handmatig kunnen proberen, of wat soms ook wel eens wil helpen is de Livebox naar fabrieksinstellingen resetten en dan opnieuw de configuratie ingeven.

Anders eens een andere poort proberen.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan