Log

B

BiG_G

In het kader van: leer of wees dom, hier een stukje 'messages' uit mijn log.
Code:
Nov  3 11:46:55 linux hal-subfs-mount[5413]: By hald-subfs-mount created dir /media/floppy got removed.
Nov  3 11:46:56 linux hal-subfs-mount[5485]: MOUNTPOINT:: /media/floppy
Nov  3 11:46:56 linux kernel: subfs 0.9
Nov  3 11:46:56 linux hal-subfs-mount[5485]: Collected mount options and Called(0) /bin/mount -t subfs -o fs=floppyfss,sync,procuid,nosuid,nodev,exec /dev/fd0 "/media/floppy"
Nov  3 11:46:56 linux kernel: end_request: I/O error, dev fd0, sector 0
Nov  3 11:46:57 linux kernel: end_request: I/O error, dev fd0, sector 0
Nov  3 11:46:57 linux submountd: mount failure, No such device or address
Nov  3 11:46:57 linux kernel: subfs: unsuccessful attempt to mount media (256)

Wat is hier gaande? Waarom deze messages?

Ow, don't mind the datum. Batterij computer is op, dus langleve ntpdate ntp0.nl.net

G

Als ik onderstaande melding krijg, ben ik de verbinding tussen client en host kwijt. Kan die niet herstellen. Heb jij dit al meegemaakt?

Code:
Oct 31 19:09:49 linux gdm[5929]: Ping naar 192.168.1.35:3 is mislukt. Scherm wordt uitgeschakeld!

Zo uit nieuwsgierigheid...

G

BiG_G zei:
In het kader van: leer of wees dom, hier een stukje 'messages' uit mijn log.

Wat is hier gaande? Waarom deze messages?

G

Niet gehinderd door enige Linux kennis, maareuh...... douw er eens eens een floppy in?

Yup... Alleen heb ik die dingen al tijden niet meer ;)

Maar je zit wel goed hoor... En ik dnek eerlijk gezegd dat ie niet meer 100% is.

Ach ik heb er ook zo'n ding in me eigen pc zitten en lezende dit bericht dacht ik zal dat ding eens proberen of die van mij nog werkt en ik kan je vertellen dat was zoeken naar een Floppy want ik had die dingen al jaren thuis niet meer gebruikt.
Na veel speurwerk had ik er 1 gevonden ja een nieuwe en toen testen en wat denk je dat ding deed niet veel meer alleen het lampje ging effe aan en dat was het.

en wat denk je ga dat ding maar ook niet meer vervangen gek eigenlijk dat je na zo'n bericht je drive gaat controleren.

Wat denk je wat zou ik voor de drive kunnen krijgen van ongeveer 10 jaar oud is eigenlijk al antiek in de PC wereld en is verhuist van het ene syteem naar het andere Tja waarom een nieuwe kopen als je er een hebt die dingen worden toch niet sneller gekker nog het is het langzaamste ding in je PC

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan