- Lid sinds
- 11 feb 2001
- Berichten
- 806
- Waarderingsscore
- 4
- Punten
- 18
- Leeftijd
- 82
- Locatie
- Niedersachsen (D)
Vervolg op het programmeerdrama van de Logitech AB
Het drama met de AB gaat verder.
Ik wilde er weer een ander apparaat bij zetten.
Dus de online versie opgestart, krijg ik direct na het inloggen een popup om een nieuw account aan te maken. Alles is weer veranderd bij Logitech en moet mij daarom opnieuw aanmelden. Na het aanmaken van een nieuw account volgt de instructie om de gegevens over te hevelen naar het nieuwe account.
Bij het aanmaken van een nieuw account is het inlog ID het email adres. Dus ik wil dit adres gebruiken. Mis. Het account bestaat al. Ik krijg dus ook een foutmelding. Vervolgens maak ik een nieuw account met een ander Hotmail adres.
Na het inloggen op het nieuwe account kreeg ik via een popup instructie om de gegevens om te zetten. Deze popup werd eerst afgevangen door FireFox waardoor het niet zichtbaar was.
Uiteindelijk werd aangegeven dat de gegevens van mijn oude account overgezet werden naar mijn nieuwe account.
Het resultaat was dat er volgens mijn nieuwe account maar 1 apparaat in de AB stond.
Ik kan dus WEER opnieuw beginnen als ik het voor elkaar wil hebben.
Ik geef het nu maar op.
Als er steeds veranderingen zijn welke elke keer problemen opleveren hoef ik dit niet meer.
Het drama met de AB gaat verder.
Ik wilde er weer een ander apparaat bij zetten.
Dus de online versie opgestart, krijg ik direct na het inloggen een popup om een nieuw account aan te maken. Alles is weer veranderd bij Logitech en moet mij daarom opnieuw aanmelden. Na het aanmaken van een nieuw account volgt de instructie om de gegevens over te hevelen naar het nieuwe account.
Bij het aanmaken van een nieuw account is het inlog ID het email adres. Dus ik wil dit adres gebruiken. Mis. Het account bestaat al. Ik krijg dus ook een foutmelding. Vervolgens maak ik een nieuw account met een ander Hotmail adres.
Na het inloggen op het nieuwe account kreeg ik via een popup instructie om de gegevens om te zetten. Deze popup werd eerst afgevangen door FireFox waardoor het niet zichtbaar was.
Uiteindelijk werd aangegeven dat de gegevens van mijn oude account overgezet werden naar mijn nieuwe account.
Het resultaat was dat er volgens mijn nieuwe account maar 1 apparaat in de AB stond.
Ik kan dus WEER opnieuw beginnen als ik het voor elkaar wil hebben.
Ik geef het nu maar op.
Als er steeds veranderingen zijn welke elke keer problemen opleveren hoef ik dit niet meer.