longhorn

F

format c:

Hallo,heeft iemand al longhorn getest,en zo ja wat zijn de ervaringen erbij.
is het aan te bevelen,en kan het over xp geinstalleerd worden?
ik hoor het wel weer.
alvast bedankt voor je reactie.
groetjes.
Marc.

schijnt in bepaalde computerclubs al aanwezig te zijn maar bevat ontsettend veel problemen en herkent heel veel hardware nog niet
(hebben ze mij vertelt heb het niet zelf gezien)

gr tendoryu

heeft iemand longhorn al draaien?(zo ja) is er veel verschil dan met xp?

Dit vroeg je in november vorig jaar ook al ,

Zijn je vragen op en val je in herhaling????

Nou.... Longhorn is een beta, en in een beta kan nogal het een en ander veranderen binnen een paar maanden.
En ook zou het natuurlijk kunnen zijn dat na die tijd al wat meer mensen hem zijn gaan proberen.
Maar ik hou het liever bij XP. :p

De Beta ziet er gelikt uit maar vreet geheugen waardoor je systeem erg stroperig word,ik zal het zeker niet als enige os gebruiken het is alleen nog maar om te testen.

Ja uiteraard. Kennis van me heeft het ook eraf gekiept, het ziet er grafisch wel iets mooier uit als xp, maarja, grafisch is een kwestie van schermpjes en achtergrondjes erbij zetten. Het geeft zich een cd met achtergronden en vormgeving voor XP daarmee krijg je hetzelfde effekt, dat zegt dus nog niets over de funktionaliteit.

Hij is stroperig en betreffende een aantal dingen nog redelijk incompatible van wat ik er van heb kunnen zien dan.
Verder zag ik toen zo vlug niet echt verschillen met XP of 2K.
Helaas is het 1x bij iemand zien en vlug effe bladeren door een OS geen goede basis om er een oordeel over te kunnen vellen, dus verwacht ik dat mijn reply in deze dan ook niet opgevat zal worden als kritisch en accuraat.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan