maf probleem media player of DVD player?

T

the matrix

Een kennis van mij bracht de laptop van zijn zoon met de volgende klacht

Als hij een tijdlang aan het internetten is loopt de laptop muurvast en is niet meer vooruit te branden.

Dit gebeurt ook als hij de mediaplayer gebruikt, na ca 15 minuten loopt de oplaptop vast.

Nu heb ik alle middelen op de laptop losgelaten om naar alle mogelijk varianten van spyware adaware virussen te snuffelen maar de laptop is brandschoon.

Hitman pro 2 en Kaspersky antivirus vinden helemaal niets.

Ik heb alles wat met opstarten te maken heeft uitgevinkt, en ruim een uur geinternet en er ging niks mis.

Toen de mediaplayer onder de loep genomen en een CD in de DVD player gestopt.

En ja hoor na een klein kwartiertje de hele PC muurvast.

De CD uit de DVD player halen gaf de boel niet vrij.

Omdat de tijd te krap was heb ik niet kunnen testen of het systeem ook vastloopt met muziek die vanaf de Harde schijf gespeeld worden.

Ik kan me niet voorstellen dat Windows Media player het na een kwartiertje voor gezien houdt en houdt het op een defecte DVD player .

Vermoedelijk heeft de knaap als hij Internet een CD in de Player zitten en luistert hij naar muziek tijdens het internetten en dan vallen alle kwartjes op zijn plaats

Komt iemand dit bekend voor of heeft iemand nog een aanvullend belangrijke tip dan houd ik me aanbevolen.

Zijn de drivers goed geladen???
klinkt als een hardware probleem
b.v geluidskaart met modem\ethernerkaart
op zelfde irq ofzo!!!!!

Nja! Drivers zijn software en een software probleem, en hardware is het ding zelf!
Maar aangezien het jong zich op internet heeft begeven maakt het niet onmogelijk dat hij iets software achtigs heeft binnen gehaald of geinstalleerd wat ongewenste resultaten geeft.
Ik neem aan dat het ding goed gefunktioneerd heeft, dus je zou moeten kijken sinds wanneer het probleem zich heeft voorgedaan en wat ie ondermeer heeft gedaan.
Een beetje detektive spelen dus. Het lijkt er een beetje op dat iets langzaam vol loopt!
Grtz.

Originally posted by the matrix
Maar dat uit zich toch niet na een kwartier???

Nee dat niet........

Wat ik bedoel :
Op veel site's zoals duck of andere forums zijn geen flash applicatie's met geluids-fragmenten.
als je veel op dit soort site's zit en daarna een site bezoekt,
met wel van dit soort flash geluiden ,dan loopt ut laptopje vast

ut kan een andere oorzaak hebben,blijft een zoekplaatje
ik zou alles er opnieuw opzetten ....windows dus..
misschien heeft een programma je windows upgefuckt!!!!
en loopt het daarom vast...

veel suc6 met zoeken (laat effe weten wat ut wel was)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan