De school is gedaan en jantje vraagt aan de juf: mag ik mee naar je huis?nee jantje.anders ga ik heel hard gillen.oke dan.als ze bij haar huis zijn vraagt jantje:mag ik blijven eten juf?nee jantje.anders ga ik heel hard gillen!oke dan.als ze gedaan hebben met eten : juf, mag ik blijven slapen???nee jantje.anders ga ik heel hard gillen!oke dan,maar je moet wel in de logeerkamer slapen h?!oke juf.
s'nachts: juf mag ik in jouw bed ik ben zo bang!nee jantje! anders ga ik heel hard gillen !!!! oke dan.als ze samen in bed liggen vraagt jantje:juf mag ik met m'n vinger in je navel zitten?????nee jantje!anders ga ik heel hard gillen!oke dan! na een tijdje zegt de juf: he dat is mijn navel niet!!! nee zegtjantje dat is ook mijn vinger niet!!!!!!!!!
s'nachts: juf mag ik in jouw bed ik ben zo bang!nee jantje! anders ga ik heel hard gillen !!!! oke dan.als ze samen in bed liggen vraagt jantje:juf mag ik met m'n vinger in je navel zitten?????nee jantje!anders ga ik heel hard gillen!oke dan! na een tijdje zegt de juf: he dat is mijn navel niet!!! nee zegtjantje dat is ook mijn vinger niet!!!!!!!!!