Magic CAM, wat stop je daar het beste voor Firmware in...

P

pbd4499

Ik heb een:
- Hummy 5400 die pateched met ToH 3.2
- Magic cam (draadbrug tussen pin 8-9 intern ergens op een SMD IC verwijderd)
- Funcard 3 en 4...

Wat voor software stop ik nu het beste in die Magic cam om te kunnen testen of het allemaal goed werkt?

Groetjes

als het goed is is hij nou gelijk aan mm1.4 dus het beste is penta 1.11 met knex wel op je eigen risico
succes

de meeste mm vorzien van een penta 1.09 is stabiler
maar alles je mm heeft de tochiba chip in dan kun je wel de penta 1.11 in blazen
grtz roufa!

Of de matrix reloaded 1.055 is leuke software.
Voor 30 gr west.

greetz

De Penta zit erin, doch NL1 enz. zonder beeld...

Moet ik er toch een FUN kaartje instoppen?

Waar vind ik data voor de FUN cards 3 & 4?

daar in staat o.a. loader activate en so...

heeft iemand nog een hint voor wat betreft de instellingen van de Penta 1.11 in het Penta-menu?

Moet ik hem nog eens 'achteraf' programmeren?

Logisch dat de magiccam niet meer werkt, de draadbrug is een doorlus voor data out, data in..., Als je deze verwijderd hebt werkt je Magic niet meer.

Je moet hem herstellen naar magiccam rev.1.2...

En dan penta 1.09 er op, want 1.11 werkt niet meer zonder doorverbinding!

GR Fred.

En daarna een origineel kaartje er in want wat op fun staat mag niet.

hehehe

Funcards mag je alleen gebruiken voor je garage deur!!!!

En die sleutels voor je deur kan je wel vinden via google juiste type deur erin en open en dicht ......

Shit wat moet ik met die fun kaartjes dan,, heb geen garage deur.
Werken ze ook op mijn auto alarm :)

Huis deur auto deur schuurdeur kelder deur gewoon deur...

De mijne werkt zelfs in de parkeergarage van amsterdam!

Wel de Xamuh van 17-11-2003 erop zetten!

Lekker een speciaaltje halen bij de FEBO!

GR Fred.

Sterker nog ik heb die van 21-11-2004 kan ik de deur van de febo open maken....

pikkie wat een lekker avatar zeg het is wel een kroketje prooooooooossssssst
ik heb ok een fun card maar geen garage wal een auto zonder alarm wekt dat ok met mij offfffffffff blijven zoeken ;)
grtz roufa!

Fred, dat van die draadverbinding klopt niet helemaal hoor, mijn deuren gaan ook perfect open zonder die verbinding. Alleen voor deuropener versie 1.10 moest die brug er even zijn maar doet verder niks. Als 1.11 niet op je module kan of blijft heeft dat alles te maken een foute dreamload of een niet toshiba flash. Maar buiten de deuren die 1 graad open staan brengt 1.11 inderdaad niet veel meer op tov 1.09.
Bedoel maar dat er blijkbaar wat misverstanden ivm 1.11 zijn, dat komt omdat er voor de cas interface lange tijd (en nu nog) een dreamload voor de toshiba op vele sites stond waar 1.09 e.a. geen probleem van maken maar 1.11 wel. Maar voor originele modules met de tovenaar erop waar nooit geen cas in geweest is mag het geen probleem zijn.
Misschien had jij (of anderen) ook het probleem om 1.11 erop te zetten door er eerder met die interface mee bezig geweest te zijn en heb je hier wat aan ?
Niet dat ik zelf nog weet waar ik het over heb door het zo te moeten beschrijven en van kroketten weet ik nog minder :biggrin:

wat ik heb begrepen is de tochiba flach en die kun je lezen met een cas interface
grtz roufa!

Hallo,

Na leuke research heb ik eindelijk hetvolgende, Penta 1.09 erin, Xamuh 21-1-2004 FC3 of 4 maar m'n poort ging nog niet open...

Moet ik iets in het menu van de Magic doen?

Ja, die Toshiba flash kun je met een CAS interface Lezen, schrijven, repareren....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan