magic + humax

A

albufeira

kan iemand vertellen wat ik in de magic moet zetten en hoe om tc cabo en polsat eventueel te kunnen zien ??

is voor mij de 1e keer dat ik die module gaat gebruiken.

alvast bedankt

BA

Ik denk dat eerst eens moet kijken welke Magic je hebt, dan in het menu van je Humax onder Common Interface welke soft in de MM zit. Deze info hier onder ff bij zetten en dan kan je verder op weg geholpen worden.
Bepaalde types MM of klonen kunnen niet met alle software overweg en kunnen erdoor beschadigd worden.
Groeten
Ben

op de magic staat rev 1.04

in humax onder cam geeft hij penta 1.11 aan

en ik werk met humax t0 3.0 ik dacht dat ik 3.1 had maar zie nu 3.0 staan ,

kan je hier wat mee ???

BA

hallo Zad75455,

die Magic update waar jij het over hebt dat is toch eigenlijk
het veranderen van de firmware zodat je er een Matrix rel.
van maakt???

Dat is volgens mij alleen maar mogelijk met een cas-interface.
Hoe dat precies gaat moet ik nog ff uitvogelen maar dat los
ik wel op.

Maar het dit was toch mogelijk voor alle Magic Cams, maakt
toch niet uit welke als het maar een originele was.

Groet

ja dat gaat alleen met cas interface en het werkt goed op de humax alleen polsat veranderd vaak
voor de rest werkt hij perfect

dus is moet van magic cas maken ???

het editten van de files voor bijv. polsat lukt wel . maar hoe krijg ik die module aan de gang ???

wat moet ik nu in die mudule blazen om hem werkend te krijgen ?????

penta 1.09 of omzetten naar cas ???

Nu gaan er een paar dingen door elkaar.
Magic Module:
-Met de laatste Penta 1.11 van bijv. Xumah (maar er zijn er ondertussen meer) heb je op Thor de Kiosken
-ook zijn er nu 6 in1 files te vinden die op Hispasat Cabo en C+ openen
-Daarnaast kan je met een Cas Interface de MM omkatten (softwarematig) naar Matrix Reloaded, dat weer meer opties biedt voor Polsat. Maar dit is of/of, of je hebt een MM of je hebt een MR, het gaat niet allebei.

Ik weet niet of er Polsat mogelijkheden zijn met de MM, maar dat is een kwestie van zoeken op het web, met Google kom je vaak een eind

Je moet opletten met de soft die je in de MM zet want sommige oudere versies MM (lager dan 1.04) en ook klonen (niet originele MM) kunnen de versies hoger dan Penta 1.09 niet aan en raken daardoor beschadigd.
Groeten,
Ben

er gaan inderdaad dingen door elkaar maar gelukkig reageerde je weer.

ik zou graag alleen tv cabo willen ontvangen en het golg canaal , deze waren tot vorige week zivhjtbaar maar nu verdwenen en begreep dat met de magic dit weer te zien was ??

maar zoals ik al zij dit is nieuw voor mij met de magic.

normaal kijk ik met fun 6-1 en nooit geen problemen tot vorige week en viel cabo en tequilla en golf weg !!

Omdat ik zelf Hispasat niet kan krijgen (staat een gebouw voor) heb er geen ervaring mee. Maar van verschillende sites heb ik begrepepen dat het weer werkt met een MR. Dus kan je overwegen een Cas te kopen en je MM om te programmeren.

Je kan ook even verder zoeken of er inmiddels toch ook moegelijkheden met de MM zijn.
Groeten
Ben

Juist.... zoeken en lezen. Er is al genoeg geschreven op dit board. Rechts boven zit een search button.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan