Magic Module 1.03

N

nobody2050

Hallo,

Ik heb een Magic Module 1.03, die in mijn Humax5400 niet meer word herkend. Steeds krijg ik "Invalid CI Module" en krijg de MM dus ook niet meer in Dreamload om de loader te kunnen activeren. Is er iemand in de buurt van Deventer die een CAS-programmer heeft om mijn MM weer tot leven te wekken. Uiteraard tegen een vergoeding.

Bij voorbaat dank

T'is niet vervelend bedoelt hoor, maar waarom koop je zelf niet zo'n Cas interface dan kan je hem zelf reanimeren zo duur zijn ze niet en het is ook niet moeilijk,reken er maar op dat het nog wel een paar keer gebeurd want ze zijn aardig aan de gang met die software.

Groeten

p.s. Deventer is me net iets te ver ... sorry.

Cya ...

Vandaag heb ik met een CAS-interface geprobeerd om de magic module weer tot leven te wekken. Helaas is het niet gelukt. De flash kon niet uitgelezen worden, bij flash Manufactor ID stond iedere keer weer UNKNOWN. Met een andere Magic Module 1.03 werd de flash wel herkend, het lag dus niet aan de randapparatuur of software. Blijft natuurlijk nog de MM 1.03 die niet te benaderen is, wat kan ik nu nog hieraan doen? Ikzelf heb geen idee meer, misschien jij???

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan