Magic module omprogrammeren

V

vetketel

Ik heb een magicmodule versie 1.02, en deze werkt niet op de kiosk kanalen in de echostar ad3000ip. Nou is mijn vraag wie kan en wil deze mm omprogrammeren na versie 1.01 omdat hij met deze versie wel werkt. Ik heb namelijk zelf geen cas interface. bvd

Je moet hem eerst ombouwen naar versie 1.04, en dan penta 1.11 erop zetten.

Gr Fred.

Ik heb ook een magicmodule 1.04 met penta 1.11 getest, en deze werkt ook niet. Nou is dit een bekent euvel van de echostar.
En heb op verschillende forums gelezen dat het wel goed gaat met een 1.01 versie en penta 1.11 van de mm.

een magicmodule omproggen naar een mr,kan dat niet?
met een magic module loader.?
met bepaalde software van het internet.?

Nee dat kan niet,, kan je alleen maar doen met een Cas2

He Jack jij kent toevallig niemand die dat voor mij kan en wil,
kan ook pm. bvd

Groeten Dennis.

Kan er wel een paar die dat willen doen,, maar blijft de vraag of ze bij jouw in de buurt wonen,, degene die ik ken komen allemaal uit de omgeving Den haag en omstreken.

moduuletje in een bubble envelop met eigenadres en een paar postzegels en deze wederom in een bubblenevelop met het adres van de bereidwillige.

Dit kost je hooguit een paar euro aan zegeltjes

Ik woon in Twente, dus ik weet niet of hier iemand in de buurt woont. Graag pm.

Groeten Dennis

Originally posted by vetketel
Ik woon in Twente, dus ik weet niet of hier iemand in de buurt woont. Graag pm.

Groeten Dennis

ik woon ook in twente oldenzaal ,als het dichtbij is kun je wel langskomen hier ....

Ik kom uit almelo dus ik kan wel even een keer langskomen, alleen dan moet ik je adres even hebben. Dan mail ik je zo een keer wanneer ik kom. reactie pm graag.

Groeten Dennis

voor mensen uit de buurt van zuid limburg....heerlen en omgeving wil ik best iets afspreken voor het om progammeren van cam's met behulp van een Cas2....
geen enkel probleem.....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan