magic module

S

satelliet2

maandag wil ik een magic module gaan kopen
voor mijn hummie 5400
is dit de moeite waard of moet ik wat anders kopen
graag wat info
alvast bedankt

daarmee kan je met de juiste software c*nax open krijgen en je kan een titaniumkaart gebruiken in een magic voor n*gra dat zou je dan ongeveer meer hebben (dan alleen met de humax) om maar iets te noemen van de mogelijkheden grtz

Ligt eraan wat je kijken wil.
In de M M moet je een kaart stoppen,maakt niet uit welke.
In de matrix reloaded hoef je geen kaart te stoppen, maar als je B V een abbo heb op viasat heb je dus een kaart nodig,want dit kan de matrix zonder kaart nog niet aan, download ergens de softkey kun je precies kijken wat er open gaat.
Van de M M kun je dus een M R maken heb ik dus gedaan ,maar ik vind dat het wat lang duurt als je met een c+ abbootje kijkt naar B V ticket en dan overschakeld naar discovery, en de M M is daar wat beter in, ik heb hem dus terug geprogrammerd van M R naar M M.
Dus heel kort,als je naar providers kijkt waar je toch een kaart voor nodig hebt is de M M wat beter.
Je hebt wat meer van dit soort module`s,maar daar kan ik je niks over vertellen

Het probleem van de mr is dat je elke keer de codes appart in moet voeren.....

Met de magic is het een kwestie van fun....

GR Fred.

Ik schreef wat kijk je.
Als je de module nodig hebt voor een orginele kaart vind ik de
M M wat sneller zappen.
En als je de module gebruikt I C M een funnetje heb je ook geen H R nodig.
Maar als je geen zin hebt om steeds een kaart te moeten maken en toch in hoofdzaak naar ned 1 en dergellijke kijkt,is de M R zeker een optie.
En om daar nu achter te komen ga je naar de bekende
W ilde W erkeloosen W ebsites, download daar de bekende fieles staan altijd de Meneer key tekst in en via deze kun je zien welke deuren de M R opend, en dan weet je of het voor jouw interessant is.

ik heb geen orginele kaart maar een fun kaart kijk graag voetbal en soms xxxx en de meeste zijn zwart en mischien met zo,n magic er meer open gaat
dat is toch zo klopt dit

Nee er gaat open wat de kaart/module toelaat maar met de laatste soft in de module, gaat , als dit op de kaart aanwezig is en jouw decoder dit toelaat,steeds meer open

Gaat er toch echt om wat je kan kijken,, bedoel ben je draaibaar,, wil je hispasat hebben.

Ik heb hier een mr en een magic.

Gebruik altijd de magic nu met een fun of titanium kaart.

Enigste wat de Mr. mij meer geeft op dit ogenblik is Digital+ op de hispasat.

je schrijft titanium wat is daar het verschil tussen de fun en de titanium
maar jack jij raad mij toch ook aan een mm te nemen

Titanium is een snellere kaart dus kan je cabo ermee kijken zonder freezes.

Zoals gezegd wat wil je zien,, voetbal zit nu dus vooral op cabo en Digital.

En om die allebei te zien heb je weer een Mr nodig.

Dus ligt er toch aan wat je wilt zien,, en het blijft natuurlijk de vraag hoelang we nog kunnen kijken want dat weet je maar nooit.

die lopen alle bij goed in de humax met het behoeden van de 3.2
patch
grtz roufa!

Heb je een vriend met een CAS interface of je koopt er zelf eentje en alle problemen wat betreft keuze tussen MM en MR zijn opgelost.
Je programmeert met de CAS interface je CAM om naar wens in korte tijd.
Van MM naar MR of andersom.
Deze week komt de nieuwe CAS 2 uit met usb.
Let op de CAS plus met printerkabel wordt ook soms als CAS 2 aangeboden.

Succes met de hobby

Ik heb dit dus gedaan ,de M M omgebouwd naar de M R maar ik was er niet tevreden over.
Ik heb dus de humax 5400 met 3.2 een MM met c+ abbootje.
Toen hij nog M R was had ik vaak freeze`s, blokken en het uitvallen van discovery,sinds 2 dagen is hij weer MM en de problemen zijn over(penta 1.11)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan