Magic vs MatriX .

• Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
T

The Green Hornet

Hi there

Kan en wil iemand mij vertellen wat het voordeel is van een Matrix Reloaded ten opzichte van een Magic Module ?
Ik heb zelf een Xtreme met embedded Magic , is die ook Matrix Reloaded te maken ?, of moet ik dat maar vergeten ?
Kortom: Wat maakt het verschil en kan het .
Bij voorbaat dank.

Cya ...

Met een CAS interface kun je hem omproggen naar MR.

Dan heb je geen kaart nodig en kan je nieuwe keys met je afstandsbediening invoeren.

Bedankt voor de reactie..

Maar kan je van de " Embedded Cam " van de Xtreme ook een MR maken,dat is voor mij belangrijk.
Zo ja, moet daar dan weer andere soft in of kan ik gewoon weer m'n Penta soft proggen ?
Wat voor voordelen heeft het nog meer dan ?(Buiten dat je sleutels kan invoeren met ab)zapt het sneller?Kan je er meer mee openen?Als iemand mij dat kan en wil vertellen dan heel graag,bij voorbaat heel veel dank!

Cya ...

ja moet je een xilinx programmer hebben.
Xilinx jeded file programmeren
Mr103 met cas interface erin zetten

Wat mr103 doet staat genoeg info op internet

Ik heb mijn MM omgeprogd naar matrix 1.04 maar ik ben niet echt overtuigd of dat wel zo wijs is.
Werkt allemaal perfect zonder kaart (zolang het duurt) en zodra je er een kaart in stopt past hij zich daar ook prima op aan maar op Nagra D+ en Cabo doet hij met kaart de AU update waardeloos terwijl de MM hier geen probleem mee heeft.
Ik vind dit toch een slecht teken en ik weet niet wat Duolabs voor soft in de kaart stand heeft meegebakken maar het loopt toch niet zoals ik gewend ben met Tetracrypt.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Gr. Lagos

Heb je het over officieele kaarten of FUN/au?
Bij mij werkt zowel de MR104 alsook met fun de au perfect!

Met de fun, werkt wel maar duurt heel lang terwijl ik veel verschillende files heb getest maar de laatste weken niet meer geprobeerd.
Ik zal weer eens gaan testen.

Gr. Lagos

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan