mailbox is vol? en alles is leeg?

F

format c:

hoi.
ik krijg al een paar dagen de melding in van @home dat de mailbox vol is.
vreemd ik heb 2 dagen geleden alles leeg gemaakt,ook de prullenbak!!!!!!
echt alles.

Je beschikbare ruimte op de server is bijna vol.
Verwijder berichten om ruimte vrij te maken,
zodat er weer plaats is voor nieuwe berichten,
is de melding.

wat is de oplossing,om deze melding niet meer te ontvangen.

Ook de verzonden items verwijderd, en ook echt de map verwijderde items leeggemaakt?

is vanaf volgend jaar zeker de bedoeling.
en heel vlug.
@slome,,phhuuuuuu

Euh.... je kijkt waarschijnlijk verkeerd. De melding is dat je mailbox op de server vol is.
Dan heb je er dus niets aan om in je eigen Outlook (Expres) je mappen en verzonden items toestand leeg te maken want dat is lokaal op je eigen pc en niet op de server.:)

Ik zou even met webmail (als @slome dat heeft) gaan kijken wat er op de server aan mail staat.

Er was ooit een instelling dat je mail op de server kon laten staan bij het ophalen. Alleen weet ik niet meer waar precies die instelling zit. Maar als die aan staat kan ik me voorstellen dat je mailbox op de server vol raakt.
Vandaar dat het handig is om met webmail te gaan kijken. Als er nog een hoop op staat, dan weet je dat die instelling bij jezelf fout staat.:)

Setting gevonden voor Outlook Expres.
Extra->accounts. Selecteer je @slome account en klik op eigenschappen, ga naar het tabblad "geavanceerd".
Ergens bijna onderaan staat "een copie van berichten op de server achterlaten".

Als dat aangevinkt staat, dan is dat de oorzaak. Zoniet, toch maar even met webmail gaan kijken.

staat niet aangevinkt,maar ik zal eens gaan zoeken wat webmail is,bij @slome.
bedankt voor het zoeken van dit probleem.

webmail is ook leeg.
ik denk dat de overgangstijd van het leegmaken van de mailbox zelf ,en webmail iets trager is,met het verwerken ervan.

Nou het zal dan wel een probleem zijn bij @slome zelf.
Het maakt namelijk niet uit of je popmail of webmail gebruikt, je komt in 1 en dezelfde mailbox terecht.
Deze mailbox zelf, bepaald of hij al dan niet leeg is, web- en popmail reageren op die informatie en niet omgedraait.

Verbaast me ook niets, @slome heeft al vaker last gehad van zijn mailboxen. Mails duren vaker langer dan bij andere providers voordat ze de bestemming bereiken en af en toe komt er niets aan, en weken later opeens... tjoeps.. hee nieuw mailtje.. verzenddatum ergens een aantal weken eerder.:)

Dit is de enige provider waarbij ik dit ooit (en zelfs al een twee a drie keer op 4 jaar tijd) meegemaakt heb.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan