Mailwasher-pro vraagje.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Sinds kort heb ik, op aanraden van, mailwasher pro in gebruik.

Maar ik krijg 1 ding niet gevonden: hoe kun je daar mails mee verwijderen die je niet via outlook wilt ontvangen?

Want ik heb er al een aantal op de blacklist staan, maar deze blijven er gewoon doorkomen?

Ik zal waarschijnlijk wel over een instelling kijken, maar weet even niet welke.

Duh... wat dacht je van het "delete" vakje aanvinken?

Verder kun je ook bij de opties aangeven dat blacklisted emails ook gedelete moeten worden.
Klik rechts op tabblad "blacklist" en dan in dat tabblad op "options".
Je ziet nu al wat blacklist mensen staan, aan de rechterkant staat er "Action" daar moet je even aanvinken "Mark the email for deleten" en iets lager "on process mail".
Klaar.:)

Black Tiger;172389 zei:
Duh... wat dacht je van het "delete" vakje aanvinken?

Dat doe ik ook Black Tiger, maar om 1 of andere reden gaan de mails die ik weg wil hebben niet weg, ik zal het dadelijk nog wel eens proberen, misschien dat ik 1 van die 3 dingen die jij zegt over het hoofd zie.

Zou kunnen, anders horen we het graag, het ding draait hier ook al jaren perfekt, eventueel kan ik nog wel wat tips geven over bepaalde zelf aan te maken filters.
Alleen moet je het altijd in de gaten houden want er kunnen toch nog goede berichten als spam ertussen komen.
Bepaalde blacklists hebben bijv. het hele home.nl domein als blacklisted opgegeven zodat alle mensen met een home.nl email adres ook als blacklisted onder de rode regels terecht komen. Die moet je dan even eenmalig handmatig in de "friends list" plaatsen, maar da's vrij makkelijk en zul je inmiddels wel ontdekt hebben.

Zoals jij het zei gaan de mails weg idd.

En ook adressen van home worden op de blacklist aangegeven, maar ik let wel een beetje op, misschien dat er toch na wat geduld een eind komt aan die vervelende mails.

Je kunt eventueel besluiten om @home.nl op de whitelist te plaatsen om dat te voorkomen.
Het is volgens mij de RBL-Sorbs die dit domein standaard geblacklist heeft.
Er zal geen eind komen aan die vervelende mails, maar Mailwasher zal er wel steeds meer gaan afvangen zodat je mailprogramma ze niet meer binnenkrijgt.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan