F
format c:
Net gelezen op de Manhattan Receivers site:
Geplaatst op 17 juni 2003
Software Upgrades for Manhattan Starlight / Skyline receivers
URGENT NOTICE FOR STARLIGHT / SKYLINE USERS:
THIS SOFTWARE (V3.04) PREVENTS THE RECEIVER FROM GOING INTO CONTINUOUS BOOT STATUS (CBS)
HOWEVER RECEIVERS WHICH ARE ALREADY IN CBS CANNOT BE RECTIFIED USING THIS SOFTWARE UPGRADE ALONE.
IF YOUR MACHINE IS IN CBS, YOU MUST RETURN THE UNIT TO WHERE IT WAS PURCHASED FOR REPAIR.
-------
Vrije Nederlandse vertaling
Belangrijke mededeling voor Starlight / Skyline gebruikers:
Deze software (3.04) behoedt de ontvanger voor een continue boot status (CBS)
Er is een maar, ontvangers die al in CBS (dus BOOT in display) hangen kunnen niet met deze software worden hersteld. Hiervoor dient de ontvanger retour te worden gebracht naar de dealer waar U hem heeft aangeschaft.
Kortom: Heb je een Manhattan Starlight / Skyline upgrade dan snel naar 3.04 voor het te laat is. Er zijn alweer verscheidene afgelopen week naar BOOT mode gegaan....
dit is een oud bericht ergens gevonden op een ander sat forum.
als ik de software wil installeren dan geeft die een error aan onder windows 2000 nt.
ik denk dat die software niet werkt onder nt 2000 prof
wie heeft nu een dik half jaar later al een andere oplossing kunnen vinden voor dit probleem.!
andere software voor bv er nieuwe manhattan soft in te zetten,met de nul modem kabel.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
groetjes Marc.
13-02-04
Geplaatst op 17 juni 2003
Software Upgrades for Manhattan Starlight / Skyline receivers
URGENT NOTICE FOR STARLIGHT / SKYLINE USERS:
THIS SOFTWARE (V3.04) PREVENTS THE RECEIVER FROM GOING INTO CONTINUOUS BOOT STATUS (CBS)
HOWEVER RECEIVERS WHICH ARE ALREADY IN CBS CANNOT BE RECTIFIED USING THIS SOFTWARE UPGRADE ALONE.
IF YOUR MACHINE IS IN CBS, YOU MUST RETURN THE UNIT TO WHERE IT WAS PURCHASED FOR REPAIR.
-------
Vrije Nederlandse vertaling
Belangrijke mededeling voor Starlight / Skyline gebruikers:
Deze software (3.04) behoedt de ontvanger voor een continue boot status (CBS)
Er is een maar, ontvangers die al in CBS (dus BOOT in display) hangen kunnen niet met deze software worden hersteld. Hiervoor dient de ontvanger retour te worden gebracht naar de dealer waar U hem heeft aangeschaft.
Kortom: Heb je een Manhattan Starlight / Skyline upgrade dan snel naar 3.04 voor het te laat is. Er zijn alweer verscheidene afgelopen week naar BOOT mode gegaan....
dit is een oud bericht ergens gevonden op een ander sat forum.
als ik de software wil installeren dan geeft die een error aan onder windows 2000 nt.
ik denk dat die software niet werkt onder nt 2000 prof
wie heeft nu een dik half jaar later al een andere oplossing kunnen vinden voor dit probleem.!
andere software voor bv er nieuwe manhattan soft in te zetten,met de nul modem kabel.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
groetjes Marc.
13-02-04