map "mijn documenten"

S

satkiiker

Hallo allemaal.

Op mijn pc met win xp start de windows verkenner altijd met een "uitgeklapt" overzicht van de map mijn documenten.
Ik zou graag willen dat die map geminimaliseerd word gestart.

Heb me gek gezocht maar kan het niet voor elkaar krijgen.

Wie heeft de juiste tip?

Mvg Satkijker.

Eigenlijk zou die map helemaal niet moeten starten na het starten van windows.
Kijk eens bij start->programma's->opstarten of hij daar erbij staat, zoja, daar gewoon verwijderen en je bent er vanaf.

Zonee, dan staat hij waarschijnlijk bij een van de run statements in de registry maar dan word het wel even goed opletten want in de registry moet je nooit zomaar even dingen gaan wijzigen.

Nee dat bedoel ik niet.

Windows start gewoon op.

Maar als ik dat de verkenner ga gebruiken dan ik het zo dat de map mijn documenten standaard staat "uitgeklapt" dus een "minnetje" voor de map mijn doc.
Ik zou graag zien dat dat een "plusje" word zodat ik bv de d-schijf direct kan aanklikken zonder eerst naar beneden te moeten scrollen.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

Groet Satkijker.

Ooooh, op die manier. Ja voor windows98 had ik daar een oplossing voor, ik maakte zelf een snelkoppeling vanuit start->programma's, maar die truuk werkt bij XP niet.
De snelkoppeling kun je wel maken, maar dan staat nog altijd de "mijn documenten" map uitgeklapt.:(

Dus als je hier de oplossing voor vind, laat hem gerust weten dan ben ik ook in een keer geholpen.:)

Ik ga (met XPpro) daarom altijd naar "deze computer".
Je krijgt dan wat je vroeger had als je de verkenner opende, een overzicht van alles dat op je pc staat, dus nog lager dan de root.
Gewoon een opsomming van je schijven en dergelijke.
Ik open NOOIT meer de verkenner want die idiote M$ map mijn documenten gebruik ik nooit.
De idioot bij M$ die bedacht heeft waar ?k mijn gegevens op MOET slaan hebben ze hoop ik allang ontslagen.
Want dankzij zo'n aanpak ben je ook nog kwetsbaarder voor ongedierte, wanneer die eenmaal een gaatje gevonden hebben.
Met MIJN computer maak ik dat soort zaken altijd zelf nog wel uit.

Dat kan ook. Je kunt ook met de rechter muisknop op start drukken en dan met links op verkenner.
Dan laat hij de mijn documenten map dicht, maar opent hij op je windows drive in je documents en settingsmap.

Ik heb ook nog even op een ander forum gevraagd maar daar verschijnt tot nu toe ook nog geen oplossing.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan