mark z. under investigation

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

peppi

shit happens
nu is marc aan de beurt
dus er is zat happening in satland
de c+ers zijn boos volgens mij

suc7 mz

en dat vanuit het buitenland. Zal wel niet zo'n vaart lopen denk ik.

Sterkte Marc.

Wat word er dan onderzocht? Site draait als vanouds hoor.

Zou het hier iets met te maken hebben (staat op zijn nieuwspagina):

Het Miniforum is voor eens en voor altijd gesloten. De illegale links die hier door derden werden gegeven hebben mij in ernstige moelijkheden gebracht !

Copy&Paste uit mail die ik naar enkele van mijn vrienden gestuurd heb:
-------------------------------------
Ik ben dinsdag na verhoor op het bureau gevraagd om mee te werken aan een huiszoeking. Daar hebben ze mijn PC en 5 funcards meegenomen.
Als ik het niet had toegelaten, zouden ze me op het bureau houden, en aan de officier van Justitie een gerechtelijk bevel gaan vragen. Ze bluften misschien dat ze dat zeker zouden krijgen aangezien ze al een tijdje onderzoek hadden gedaan in deze zaak. Als ze dan een bevel tot huiszoeking zouden krijgen, zou de huiszoeking hardhandiger geweest zijn. Als ze het niet hadden gekregen, zou ik inderdaad naar huis hebben kunnen gaan. Maar ik denk dat er dan nog wel meer gezocht zou worden totdat ze alsnog dat bevel zouden krijgen. Ik was gewoon erg bang gemaakt, en heb gewoon meegewerkt. Ze hebben ook niet echt gezocht, ze wilden vooral de PC en enkele kaartjes die ze zagen liggen bij binnenkomst.
Het onderzoek was aangevraagd door de Politie in Lille Frankrijk, omdat ik zou gehandeld hebben in illegale smartcards via mijn website www.zeguers.be De gerechtelijke politie heeft mij gevraagd of ik illegaal kaarten maakte voor derden, en dit heb ik natuurlijk ontkent. Ook zullen ze hiervoor geen belastend materiaal vinden op mijn PC. Wel staan hier uiteraard kaartfiles op en programma's om software te kunnen schrijven naar ontvangers. Ook staat er een complete backup op van de website. Hierop is geen illegale software te vinden. Wel heb ik direct het Miniforum gesloten, hierop stonden van derden geplaatste links naar kaartfile-sites.
Het is voor mij onbegrijpelijk dat mij dit is overkomen, er zijn toch wel zwaardere jongens te vinden op dit gebied. Ik heb nog nooit geen enkele waarschuwing gehad van geen enkele instantie dat de website van mij illegale software zou bevatten. Ze hebben volgens mij vooral op de klacht vanuit Frankrijk MOETEN reageren, en wellicht als ze zullen ontdekken dat ik geen handelaar ben in illegale kaarten, dat de zaak geseponeerd zal worden.
Wees gewaarschuwd, ook een priv? gebruiker wordt dus zomaar thuis onderzocht in Belgi?.
----------------------------
Einde copy&paste.

Ik heb vandaag mijn PC al terug gekregen. Ze hebben hele oude tekstfiles gevonden met keys uit de seca1 tijd, een uitleg over hoe je handmatig een MK01 kunt extracten, en het progje Keyfinder1.0 (ik wist al helemaal niet meer dat dit ooit bestaan heeft).
Ook hebben ze gezien dat ik de site al had aangepast en dat ik mijn Miniforum heb gewist. Dit zou positief kunnen werken.
Een mailtje van iemand die mij een programma heeft aangeboden om daarmee chipknip kaarten en seca2 kaarten te kunnen kopieren, had ik een maand geleden beantwoord met de vraag of hij me aub uit zijn mailbestand wilde halen omdat ik niet met criminele activiteiten wilde geassocieerd worden, werd ook als zeer positief gevonden.

De vijf funkaarten, zijn in beslag genomen en krijg ik niet meer terug.

Waarschijnlijk zal de zaak geseponeerd worden en komt het niet tot een aanklacht.

In Lille schijnt iemand opgepakt te zijn die mij heeft aangegeven als zijn leverancier van illegale kaarten, en die zou ik dan ook via mijn site verkocht hebben. Hiervan is echt niks waar, en daarom zullen ze dus waarschijnlijk ook geen verdere stappen tegen mij ondernemen. Dit was louter op verzoek van de Franse politie, en hiermee hebben de Belgen gewoon weer goed werk verricht voor hun Franse collega's, daar zal het wel om gegaan zijn.

M_Z

normaal reageer ik hier niet meer, maar wil je ff suc6 met de afloop wensen. Als philips bezitter geniet ik al geruime tijd van onze belgische vriend z'n site. Jammer dat ze weer de verkeerde hebben.

Marc veel suc6 en laat je niet gek laten maken.!!!!

TP(o)(o)

Hmmm vreemde zaak,denk zelf als je je poot stijf had gehouden ze geen huiszoekingsbevel hadden gekregen.Het verhaal van dat jij de leverancier van een kaart zou zijn is duidelijk ook nep,maar de manier voor hun om je aan te houden.Verder lijkt het er op,dat het meer een aktie is gericht op je moet niet met ons dollen,want dan maken we je het moeilijk,zeg maar om de site van in hun ogen illegale zaken te zuiveren.Hier in nederland zouden ze in elk geval geen huiszoekingsbevel hebben gekregen op dat soort vage bewijzen.Het is meer dus als een dreiging bedoelt naar mijn inziens,als dat ze er werkelijk iets mee kunnen.Het is dus duidelijk bedoelt als bangmakerij naar de grote massa toe ,via een redelijk publiek iemand,toevallig M Z,dus voor hem was het wat minder leuk.Dit was dus duidelijk een waarschuwing naar de sat gemeenschap toe,zoiets als freek toendertijd,maar daarvan weten we dat dat uiteindelijk ook tot niks geleid heeft.Je hebt de pc al terug,en kan zelfs de funkaarten terug eisen als deze leeg zijn,staan er files op zal het iets moeilijker zijn,maar het zal mij niet verbazen als ze deze ook terug moeten geven,het zullen maar de kaarten voor de toegang van je garage zijn.

he toppie dat je er weer ben
blij dat ze je nx kunnen maken

het geeft wel weer aan dat de jongens hardnekkig zijn
zonder gerechtelijk bevel alles voor elkaar krijgen

helaas heb ik die bijl al eens gehakt
en zonder papierwerk komen ze er niet in
geen vragen stellen
niet op mijn land
heel snel wegwezen
nou ken er nog wel een paar
de wet is er voor mij:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

maar ik had al een keer gezegdt dat ze erop getraind worden
en je moet wel een beetje rechtop staan wil je ze het hoofd kunnen bieden
intimidatie en bedreigingen zijn de keywords van ons justitieel apparaat helaas

C+ ziet spoken en is overal op aan het jagen. Hier heb ik reeds voor gewaarschuwt vlak na de satdag, bij antwoorden op het steeds terugkerende "waarom" van Duck's beleid, daar heb ik ook namen genoemd, die van MZ was mij niet ter ore gekomen maar dat kan dan wel als het vanuit Frankrijk komt.

Verder is MZ wel klein, maar zijn site heel bekend, maar had zelf ook niet gedacht dat ze daar mot om gingen maken, aangezien er totaal niets illegaals gebeurt op die site.

Dat ze de funkaarten niet teruggeven is onjuist, lege funkaarten zijn niet illegaal, maarja, daar kun je je wellicht inderdaad beter bij neerleggen dan dat je net voor die paar dingen op je rechten gaat wijzen.

Misschien hadden ze je niets kunnen doen, het is immers een verklaring van 1 persoon en dan is het 1 tegen 1 en dus jammer voor justitie, maar je hebt toch gelijk gehad met je actie.
Immers, net zoals je zelf al zei, zouden ze je als je niet had meegewerkt, waarschijnlijk op andere manieren gaan pesten en zeker meer in de gaten gaan houden.
Verder heb je nu, door net wel mee te werken, laten zien dat je van goede wil bent, en zelf ervan overtuigt bent (althans die indruk is er dan) dat je niets fout doet en je niet met illegale praktijken bezig houdt.

Hier is dan ook weer bewijs voor gevonden, gezien je reactie wat ze gevonden hebben op die aanbieder van die chipknipdingens wat ze als positief iets zagen en dat andere wat ze positief vonden.
Een en ander heeft dus momenteel alleen maar positief voor je uitgepakt en derhalve denk ik ook dat de zaak gewoon geseponeerd gaat worden.

Het bewijst echter wel, in welke hoeken C+ allemaal aan het springen is, en dat het dus ook klopt wat ik al eerder schreef, dat ze hardhandig gaan aanpakken en dat niemand veilig is, en zoals je ziet, ook de kleintjes niet. Toch goed dus dat een groot board als Duck een ommezwaai heeft gemaakt.
Door dit (helaas dat het een zo goede collega gebeurd is) geval kan nu iedereen zien dat het geen onzin is wat Duck en ik nu al de hele tijd gezegd hebben.
En het is dan wel Frankrijk, maar wat ze in Frankrijk doen komt hier ook wel aan de orde hoor.

Hoi allemaal al een paar maal heb ik aangegeven dat dit kan is mij hier in nederland overkomen, en Mark heeft gelijk dat hij heeft meegewerkt, ook als particulier kunnen ze je pakken ,als ze dat willen ,en tweet zeg nou niet dat het niet zo is het is gewoon waar, een huiszoekingsbevel is er zo en echt je hele huis gaat overhoop bij verdenking, al je pc's gaan mee ze snijden zelfs je bank stuk als ze vermoeden dat daar wat in kan zitten,

Aan alle zeurders die liepen te klagen over de strenge regels, nu zo zie je maar weer. oja nogmaals 5000 euro's per kaart kan geeist worden....

Geloof me je werkt echt wel mee.

Mark rustig even bijkomen je funkaarten kan je terug vragen deze zijn niet bij de europese wet verboden..
Neem ff een paar dagen rust en laat de bui overwaaien des te eerder stoppen ze........

Een tijdje terug heb ik een paar vragen gesteld, hier op het duckbord.

Dat was niet voor niks...

1 ding wil ik duidelijk maken, mondje dicht over cardsharing...
(MZ gaat je nu een lichtje branden?)

Gr Fred.

hmmmm....

Nou ik had het al eerder geschreven en herhaal het maar eens...

Dit soort akties geeft dus gewoon aan dat die "nieuwe""coderingen dus echt niet zo moeilijk zullen zijn te kraken.
Die maatschappijen zijn als de dood dat de hele boel WEER OPEN zal gaan en proberen dat op deze wijze te voorkomen...
Maar naar mijn mening zal dat toch niet echt lukken..
Het internet is een te groot en complex geheel om te overzien en de professionals zullen heus hun maatregelen wel hebben genomen tegen dit soort invallen.
Te denken valt aan filecodering; filesplitsing (de file in dele onder andere namen op de HD) en belastend materiaal niet in EIGEN handen houden.
Verder zullen deze jongens ook niet zo gauw toestemming geven tot huiszoeking of iets dergelijk..,ze huren een dure advocaat en slaan terug met schadeclaim's en openbare media..
Daar dat in het nadeel van de maatschappijen zal zijn zullen deze dus eerder proberen de KLEINE man te pakken of in ieder geval angst aan te jagen zodat bij het eventueel publiek worden er weinig animo zal zijn dit te gaan gebruiken..

Hmmz.. schijnbaar zit elke Duck gebruiker daar nu die info te lezen want de site is niet bereikbaar momenteel.:)

Ja,

is allemaal leuk om te lezen.

1. Er gaat geen enkele nieuwe codering meer open.
2. C+ is volledig ge?nfiltreerd in diverse forums.
3. Je bent slim om je HD te wissen alvorens je Windows 95 (met licentie!) installeert.
4. Funkaarts (als je ze nog hebt) e.d. buiten de deur te houden.

Kortom: Het is uit met de hobbie. Over en sluiten.

Laten we vooral niet gaan opscheppen. Oh ja, en Capone ontvangt zowel Showtime als HBO, want de mijne is net iets groter (7 meter?). Verder heb ik ruzie over een brommer (die ik niet eens heb) met mijn buren. Zij beweren dat ik er 's nachts in mijn achtertuin mee rij en heel hard roep dat ik er aan kom ofzo. De zaak loopt nu bij justitie. Seponeren wordt het waarschijnlijk tenzj zou blijken dat ik niet verzekerd ben. Heb hen allern een hand willen toerijken, maar heb helaas een tennisarm.

Verder noemt men mij na werktijd Freak. Hoe ik echt heet laat zich raden.

Ciao,

Al.

Verder alvast prettige dagen gewenst en veel sterkte in het komend jaar.

Originally posted by Family_Capone
Ja,

is allemaal leuk om te lezen.

1. Er gaat geen enkele nieuwe codering meer open.
( wie zegt dat.....hehehe)

2. C+ is volledig ge?nfiltreerd in diverse forums.
( ja iedereen heeft een c+ kaart in huis gehaald!)

3. Je bent slim om je HD te wissen alvorens je Windows 95 (met licentie!) installeert.
( hoeft niet, je moet hem niet aan sluiten op het internet)

4. Funkaarts (als je ze nog hebt) e.d. buiten de deur te houden.
( de humax ook buiten de deur zetten?)

Kortom: Het is uit met de hobbie. Over en sluiten.
( kortom, de hobby begint nu weer leuk te worden!)

Laten we vooral niet gaan opscheppen. Oh ja, en Capone ontvangt zowel Showtime als HBO, want de mijne is net iets groter (7 meter?).
( die van mij is lekker dikker...hehehehe)

Verder heb ik ruzie over een brommer (die ik niet eens heb) met mijn buren. Zij beweren dat ik er 's nachts in mijn achtertuin mee rij en heel hard roep dat ik er aan kom ofzo.
( die had je toch verkocht op marktplaats vorige week!)

De zaak loopt nu bij justitie. Seponeren wordt het waarschijnlijk tenzj zou blijken dat ik niet verzekerd ben. Heb hen allern een hand willen toerijken, maar heb helaas een tennisarm.
( ja dat zal wel, ook een freextv module gekocht bij cardwriter.nl?)

Verder noemt men mij na werktijd Freak. Hoe ik echt heet laat zich raden.
( je heet gewoon *******, uit ****** ik ken je wel...)

Ciao,

Al.

Verder alvast prettige dagen gewenst en veel sterkte in het komend jaar.

Je AL, ook al het goede voor de komende tijd,

Hoop ooit nog eens samen met jou in de Bajes te zitten, gaan we samen de data stream van c+ uitpuzzelen, hebben dan toch tijd zat...

GR Fred.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan