mastera 2

P

pepermint

Hallo Mensen;

is al lang geleden dat ik met een stateliet ontvanger heb gewerkt enwel de humax 5400 , heb div. kaarten irdeto, goldcard, funcard en een zelf gemaakte irdeto card met een eprom erop hahahah was wat groot want je kreeg het klepje niet meer dicht.

nou is mijn vraag heb het goldprogramma nog en de mastera 2 alleen geen handleiding meer, zou iemand mij kunnen helpen of kunnen sturen.

ps kun je een orgine adhome caartje ermee copieren ???? :gun::klappen:

heb een orginele home kaard maar wat mis gegaan met proberen te overschrijven

grtz peter

Hoi Pepermint en welkom op Satellite Fun.

Een origineel @home kaartje werkt met Irdeto2, dat ligt nog lang niet zover open dat je kaartjes zou kunnen clonen. Daarnaast past deze vraag niet in onze regels, zodat we er geen antwoord op zouden geven ook al was het mogelijk.

Een handleiding voor de Mastera 2? Er staat toch op waar het voor dient allemaal of is dat niet bij jou Mastera 2?

Verder kun je momenteel niets met een gold- of fun of wat voor kaart dan ook, dus mijns inziens zul je weinig met een handleiding voor de Mastera kunnen doen.;)

Mijn dank

Black tiger dus dat wordt toch naar adhome opsturen en maar een nieuw kaartje kopen

:sad:

pepermint added 2 Minutes and 2 Seconds later...

dus toch maar terug naar de schotel gaan enige aanbeveling welke in plaats vaan mijn hummie kan komen.:sad:

Laatst bewerkt:
Er zijn vele mogelijkheden, zo hebben we een faq hier geschreven met punten die je kunt invullen waar je ontvanger aan moet voldoen.

Maar als ik zo je vragen al lees, dan denk ik dat je in jouw geval het beste eens kunt kijken naar een Linux ontvanger, Dreambox, DGStation, Triple Dragon of wat de laatste tijd ook goed op komt en goed schijnt te zijn, de Technomate 9100.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan