Matrix cam upgraden via PCMCIA !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Een vraag hoe kan ik de matrix cam upgraden van versie 1.03 naar 1.05 met het PCMCIA slot wat heb ik daar voor nodig ik hoor steeds verschillende verhalen......als ik de matrix cam erin doet en de UCas loader start is pcmcia niet actief maar alleen de seriale verbinding....en als ik de module erin doet krijg ik ook geen effect dat die niet van zegt dat er een module of iets dergelijks aanwezig is in de slot van PCMCIA.....wat doe ik fout en his het op deze manier mogelijk en hoe en wat voor programma moet ik daarvoor gebruiken omdat tekunnen doen.....via een *.upd file te upgraden of een bin bestand....want als ik via een cas lader moet gaan doen duurt het exact een 1 uur erover er zal toch een ander manier moeten zijn om dit anders tekunnen doen en dat je wat meer snel wat kan testen op een verschillende versie ......wie heeft ermee gewerkt en hoe moet ik het uitvoeren wie kan daar mij daar iets over vertellen......

Groetjes,
Deliyurek007

de module eerste in de PCMCIA slot van je laptop en dan opniewe laten starten dan woordt de module pas herkent
hoe het werkt heb ik zelf niet geprobeert
grtz roufa!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan