Ik ben blij dat jij ook goed kan lezen,en neem van mij maar ??n ding aan,alles wat je in principe kan zien,ook al is het met firmware is illigaal,hoe het door de providers aangepakt word is mijn zaak niet,maar ik hoop wel zo mensen te waarschuwen,omdat wij met ze alle deze site kunnen behouden.Ook op een ander board hebben ze dit soort dingen nu door,niet mijn favoriete site,de regels zijn daar nog strenger,maar daar wordt nog veel harder duidelijk gemaakt,dat links niet meer zo op het board geplaatst worden,dit is wel de tijd waar we naartoe zijn gegaan,maar ook daar is een oplossing voor,zie mijn topic eindejaarsmededeling en de dank aan ALL capone,hij belooft veel,het komt niet altijd,maar het is toch een hele slimme!!!
Hij heeft de wegenkaart en reizen uitgevonden,en dat is wel de manier.Daarvoor alles is nog niet zo slecht als het lijkt,nou ja ik zou bij het zappen best wat meer kleur willen zien.Maar ja wie weet,misschien wordt er wel erg hard over die lamp gemasseerd!!!Heren en dames en dieren het is oudjaarsdag,niet teveel zuipen anders mis je over 24 uur min tien minuten het vuurwerk.Kiek uuut voor de ogen en maak er wat van komend jaar.!!!!En we gaan natuurlijk komend jaar door zoals we ooit begonnen zijn,en voor de mensen die mijn artikelen niet leuk vinden,komend jaar,sla ze eens over,is beter als zeggen ik ga komend jaar stoppen met roken,dat doet half nederland al.
Mijn toekomst visie voor 2004,ik denk dat balkende3 eind juni
begint op te houden,en ik denk augustus 2004 ,yepp paars 4.Het is en blijft toch een golfbewiging.Sat open sat dicht kabinet dit ,kabinet dat!!!
En dat walgelijke ging niet over de site die jij gepost had maar ik in OFF topic.
Was mijn een foutje bedankt,maar ik kijk ze vanaf nu toch een stuk beter na!!!