Matrix Cam

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
ik heb van vrienden als geschenk een "Matrix Cam" ontvangen,
doch weet zelf niet goed wat er mee aan te vangen..
Wie kan mij zeggen welke mogelijkheden ik daarmee heb?of dit moet opgeladen worden, met wat en hoe? en of dit past voor mij HUMAX?

1000X thanks

Gewoon in je humax duwen en ik weet natuurlijk niet welke firmware erin zit,maar er zal wel wat open gaan.Om hem met andere firmware te programeren heb je funkaarten nodig als je niet over een cas interface beschikt,maar het hoe en waar pm ik je effe.

Ik ben blij dat jij ook goed kan lezen,en neem van mij maar ??n ding aan,alles wat je in principe kan zien,ook al is het met firmware is illigaal,hoe het door de providers aangepakt word is mijn zaak niet,maar ik hoop wel zo mensen te waarschuwen,omdat wij met ze alle deze site kunnen behouden.Ook op een ander board hebben ze dit soort dingen nu door,niet mijn favoriete site,de regels zijn daar nog strenger,maar daar wordt nog veel harder duidelijk gemaakt,dat links niet meer zo op het board geplaatst worden,dit is wel de tijd waar we naartoe zijn gegaan,maar ook daar is een oplossing voor,zie mijn topic eindejaarsmededeling en de dank aan ALL capone,hij belooft veel,het komt niet altijd,maar het is toch een hele slimme!!!
Hij heeft de wegenkaart en reizen uitgevonden,en dat is wel de manier.Daarvoor alles is nog niet zo slecht als het lijkt,nou ja ik zou bij het zappen best wat meer kleur willen zien.Maar ja wie weet,misschien wordt er wel erg hard over die lamp gemasseerd!!!Heren en dames en dieren het is oudjaarsdag,niet teveel zuipen anders mis je over 24 uur min tien minuten het vuurwerk.Kiek uuut voor de ogen en maak er wat van komend jaar.!!!!En we gaan natuurlijk komend jaar door zoals we ooit begonnen zijn,en voor de mensen die mijn artikelen niet leuk vinden,komend jaar,sla ze eens over,is beter als zeggen ik ga komend jaar stoppen met roken,dat doet half nederland al.
Mijn toekomst visie voor 2004,ik denk dat balkende3 eind juni
begint op te houden,en ik denk augustus 2004 ,yepp paars 4.Het is en blijft toch een golfbewiging.Sat open sat dicht kabinet dit ,kabinet dat!!!

En dat walgelijke ging niet over de site die jij gepost had maar ik in OFF topic.
Was mijn een foutje bedankt,maar ik kijk ze vanaf nu toch een stuk beter na!!!

Originally posted by Chisjan
ik heb van vrienden als geschenk een "Matrix Cam" ontvangen,
doch weet zelf niet goed wat er mee aan te vangen..
Wie kan mij zeggen welke mogelijkheden ik daarmee heb?of dit moet opgeladen worden, met wat en hoe? en of dit past voor mij HUMAX?

1000X thanks

WIE KAN MIJ HELPEN
KAN JE MIJ OOK EEM PM STUREN IK HEB OOK EEN MATRIX EN EEN
HUMAX 5400Z MAAR WEET NIET PRECIES HOE IK HET SOFTWARE VIA MIJN MASTERA 2 EN 2 FUN KAARTEN, EN GEEFT AAN PERFORMING SERIAL DOWNLOAD EN VERDER CABLE REMOVED OR BAUDRATE TOO HYGH FOR THIS STB

Ik begrijp best dat BT boos wordt kijk nou eens verder dan je neus lang is er is een speciaal cammen gedeelte op dit mooie board....

hoi
de kapper van mij verkoopt ook kammen
zou ik het aan hem kunnen vragen
want die moet het toch echt weten he he he
ik vind als je weet waar de klepel hangt maar nog niet de klok
weet te vinden dan heb ik geen moeite met vragen
maar soms doen de mensen die bijna geen postingen hebben van alles vragen
op anderen satboards heb je ook beginners forums
maar daar moet je ook weer lezen
wat ALCAPONE betreft heb ik respekt voor die man waar hij
al die info vandaan haalt en die toch weer hier door speelt
ik ben ook een beginneling ik snap ook nog niet alles met mijn humax 5400z met de cammen mogelijkheid maar ik lees veel
mij lijkt het op dit moment het beste om nog geen cam te kopen
omdat ik het idee hebt dat alles heel snel weer anders gaat
worden in ons voordeel dus ik hou de hand nog op de knip
ik ben wel blij dat er mensen zijn die je willen helpen als zij weten
dat je zelf echt moeite gedaan hebt
dus niet de gemakkelijkse weg kiezen
daarom zal
@bt
wel terecht boos worden
gr dalton

@Santini

Iedereen neemt de moeite om te schrijven dat je eerst moet lezen en meer van dat gezeur wat ook tijd kost maar komt niet met de oplossing .
Ik bedoel, je had onderstaande ook even op kunnen schrijven !(voor de gene die een reply gegeven heeft)Niet zo arrogant zijn want als iemand het niet weet dan kunnen wij hem helpen .
Als Santini het 1x gedaan heeft kan hij weer een ander helpen , dat was toch de opzet van nu af aan op ons duckboard ?

Als je met 2x Funcard 6 je Matrix Reloaded op wil waarderen moet je bij je Flash : Uload_software_flash.hex en bij je Ext.Eepr :
MR1055_1024_1.hex op je ene kaart en op je tweede kaart bij Flash hetzelfde als kaart 1 en bij ext.eepr : MR1055_1024_2 dan gaat het gewoon lukken ... je moet wel even geduld hebben want het duurt even ,dus niet denken hij doet het niet ... gewoon wachten. Als die klaar is Inialiseert de cam zichzelf ,zo niet dan even cam er uit en er weer in .
Veel Plezier .

Cya ...

The Green Hornet bedankt ik ga weer proberen, ik hoop dat het lukt

krijg deze niet aan de gang in mijn humax 5400 irc z loader 2.8 begrijp er niks van hij erkend de module gewoon niet hoe moet ik dat oplossen .

ivalid module.

Werkt prima met kaarten alleen een maar ; zit er bijna altijd aan vast.
Ik heb het in het begin met kaarten gedaan (ik heb nu een cas)
toen kreeg ik ook rare meldingen ,en het probleem was ,ondanks dat ik fun 5 en de software voor fun 5 had, het niet ging en dit kwam doordat het programma wat ik gebruikte geen grotere file`s aankon dan 64 kb.
Ik heb toen een file voor een fun 4 genomen deze op een fun 5 gezet en het werkte.Het duurde alleen 20 minuten voordat er een kaart geprogrammeerd was,hoe dit kon ,geen idee.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan