Matrix reloaded 1.082 is uit

T

the matrix

Posting was verkeerd maar hierbij nog een keer

Te vinden bij

La cafetera en
Dudez

Difference from version MR+1081:

-Accepting an original Nagravision/Nagravision2(aladin) card ( e.g Digital+....)
-now is correction in acceptance Seca Card (Mosc, Titanium, KnotCard)
-Accept Penta VR3 card on Conax and Cryproworks mode.

15.05.2004
Difference from version MR1080
- ******ian MENU
- Going also UPC Card
- Going Czechlink card bios 1 /prov. ID 54/
- Going ORF Card (Crytoworks

Wat een eikels daar bij Cafetaria zeg,, dit is de (oude) Mr 1100 alleen de read me is vertaald in een of andere rare taal voor mij.

file isvan juli en toevallig werd op dezelfde datum de Mr1100 uitgebracht.

Is verder ook niks nieuws aan want wat er zogenaamd nieuw aan is doet dus de Mr1100 ook al allemaal.

Klopt wat je zegt Jack,

Er wordt weer eens hoog van de toren geblazen,

Heb de files in de matrix gepropt, meldt zich als een 1.o82, maar werkt in mijn Xtreme voor geen meter.

Module blijft zich initialiseren en heeft dezelfde beperkingen als de 1.100.

Jammer maar helaas.

Gauw dit topic sluiten

Als je nu eerst naar de datum van de posting had gekeken staat er al een paar maanden.

Dat zijn een paar Tsjechen die hebben hem vertaald.

Als je bij Satdudez kijkt, waar ik deze info zag is de datum erg vers 12-08 , gezien de reakties en de nodige geposteMR files nam ik aan dat dit nieuws was.

Maar goed schijnbaar moet je tegenwoordig alle boarden afstruinen om de geldigheid van een posting na te gaan om geen vervelende reakties terug te krijgen.

Hier leer ik wel van en laat het in het vervolg uit mijn hoofd om enig kond te doen betreffende nieuws!!

Originally posted by the matrix

Hier leer ik wel van en laat het in het vervolg uit mijn hoofd om enig kond te doen betreffende nieuws!!

Hey Matrix,, trek het je niet aan joh,, beter 5 keer iets posten wat later oud blijkt te zijn dan 1 keer iets over het hoofd zien.

Als iedereen al het commentaar gewoon eens voor zich hield, want zoals het nu gaat houden we dadelijk nog maar weinig echte posters zoals jij dus matrix over.

Commentaar trek ik me allang niks meer van aan,, dat leg ik gewoon naast me neer.

Kom op Matrix je ben gewoon een goeie kerel man laat iedereen toch lullen jij weet wel beter.......

Jij zoekt en kijkt nog er zijn er zat die alleen maar afwachten op de files

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan