Matrix updaten in ucas receiver ??

S

Satelitefreek

Ik heb een search gedaan op dit board naar mijn vraag maar kom er toch nog steeds niet uit.
ik heb een fun card6 en wil de matrix updaten.
maar steeds als ik de fun6 er in steek zegt de cam dat er geen geldige kaart in zit.
hoe kan dit nu en is hier nu eindelijk eens een oplossing voor ?
ik heb meerdere programma,s geprobeerd maar niets lukt.
ik heb een mastera2 programmer.

ik heb het gedaan met masterburner 2.2 en fun 4 , dat lukte.

Ja ga je in je ontvanger menu wel naar de Cam
download sectie of steek je de kaart er zo in terwijl je gewoon een kanaal zit te kijken ?

Mag ik hier een vraag aan vast knopen.

Ik heb ontzettend veel zitten lezen, maar raak elkekeer in de war met de matrixcam/re, met welke afkorting wordt nu de eerste matrix bedoeld, om dat ik elke keer lees over de mr.maar dat blijkt dan weer niet de goede te zijn waar ik naar zoek.

Het is namelijk zo, ik heb een cam, een matrix gekocht en wat wil nu het geval, hij doet het niet, doet helemaal niks, de ontvanger wil hem niet herkennen is een echostar 3000, via internet gekocht, veel problemen gehad wel geld gestuurd maar nooit de cam ontvangen en na lang mieren en de man wegens oplichting aanklagen, zoals er naar die zaak is medegedeeld,lag naar 2 maanden toch de cam op de mat.

Of hij is stuk, of is een lege cam, ppppfffffff.

Hoe kan ik nu het beste te werk gaan om die cam te testen of te laten draaien, het is voor mij allemaal nieuw.

In iedergeval bedankt voor het lezen en misschien kan iemand mij uit de brand hebben.

De Matrix Reloaded of MR is altijd leeg als je hem koopt.
Matrix Reloaded ucas 3.0

maar kan dan wel verschillende coderingen aan, met de originele kaart b.v. Seca 2 met originele Canal Digitaal kaart.

Dan kan je hem laden met software, door b.v. funkaarten.
en kan je ook zonder kaarten een aantal kanalen zichtbaar maken. ( dit is illegaal)

Hoe het zit met de 1e Matrix weet ik niet.

veel succes verder

groeten Peter

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan