matrixcam reloaded probleem

M

musli

nu het volgende, ik heb hier een matrixcam daar heb ik geprobeerd om mr 1.05 in te zetten maar niks
in de module zit ucas v3.0
zeker wel 4 how to door gelezen maar de melding is steeds``invalid card please extract it`` nu heb ik ook gelezen dat deze melding wel eens voorkomt en de oplossng moest zijn de kaart een paar keer heen en weer halen en op oke blijven drukken maar ook dat helpt niet
gelezen dat het alleen met masterburner gaat omdat B V chipcat alleen maar kaarten tot 64 k programmeerd en ik hier een fun 6 gebruik(1024k)
ook gelezen dat het niet met de humax 5400 lukt toch geprobeert want; de uitzondering op de regel maar niet dus
ook geprobeert met de x-tream en ook dit lukt niet
heeft iemand nog een oplossing

Wat je eens kan proberen is de file te splitsen in een aantal Fun4 kaartjes, dat wil nog weleens helpen.
(sommige programmers hebben moeite met de Fun5 en 6 kaarten )
Of ander met het CAS board dat gaat altijd prima hier.

ik heb hier de mastercrd 2 denk niet dat dit een probleem is maar
het verschil tussen de kaartje is het geheugen zou je een file wat gemaakt is voor B v een fun 4 op een fun 6 kunnen zetten omdat ik denk dat alleen het file kleiner is want het zijn er meer of lukt dit niet?

opgelost
ik heb 2 type fun 6 kaarten
open platform at90s8515a 24c1024
galaxy at90s8515 24c1024
ik heb mr 105 voor fun 4 gepakt (dit zijn 6 file`s) en ik ben begonnen met het programmeren(het programma gewoon op fun 6 gezet) van de open platformkaart
dit duurt pffff 20 minuten voor 1 file deze geprogrameerd in de humax gestopt en de matrix geprogrammerd daarna file 2 op de galaxy gezet en deze in de matrix gestopt bleef hij vragen om kaart 2
daarna file 2 weer op de open platform gezet in de matrix gewuwd en downloade hij file twee
dus of de galaxy is kapot of je moet de zelfde type kaarten gebruiken
ergio conclusio
C M je hebt gelijk wat betreft dat zommige programmers moeite hebben met grote kaarten(1024K)
het programmeren duurt wel erg lang
en ik ga me MM ombouwen naar matrix

Musli

Mijn Matrix reloaded cam met versie 1.052 upt wederom niet op nagra!!!

Is dat bij jou ook het geval??

m.vr.gr

Hugow

Musli

m.vr.gr

Hugow

Musli

m.vr.gr

Hugow

ik zou je graag willen helpen maar hij is alweer terug naar de owner

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan