Max digitaal 220 s

S

stephopper

Er wordt niets over deze ontvanger gemeld, alhoewel ik hem een tijdje als test heb staan ben ik zeer tevreden over deze zeer goedkope bijna alles kunner.

Het wachten is nog op een interface voor op het netwerk. de zogenaamde ''linky'' die vermoedelijk ook op andere ontvangers kan gebruikt worden.

Wat mij opvalt aan deze ontvanger dat hij zeer snel zapt (gecodeerde) ook het menu is zeer overzichtelijk en uitgebreid. (nl. menu). ook importeur is nl.

Voor mensen met weinig te besteden en toch graag schotel willen aanschaffen een echte aanrader.

Ook upgrade en support is uptodate en een fluitje van een cent om firmware/settings/ed. te laden.

Er zitten nog een paar kleine bugs in het laatste firmware maar zullen spoedig opgelost zijn. door hun te kennen.

Misschien dat hier meer deze doos in huis hebben, maar lees er niets over. mocht het wel op het forum staan dan sorry. wordt ook een dagje ouder.

Kosten max digitaal 220 s 99,95 euro.
Interface. netwerk nog niet bekend komt na zeggen deze maand in de shop.

grtz/

Naar verwachting in Maart de HD versie de Maxdigitaal 225s een simpele HD versie firmware en settings laden via usb.

Adviesprijs ? 329

Wel een enorme prijsverschil, zal hem niet in die hd zitten?? misschien dan ook de ethernet adon onboard dan komt het in de buurt.

grtz/

Ja dat lijkt mij ook een leuke doos die HD ontvanger ben wel benieuwd wat deze aan inkoop gaat kosten ;)
Maar de Max digitaal 220 s werkt ook leuk zeker omdat de optie van component op die doos zit en goed werkt.
Maar kijk ook eens naar de Mvision die komt dadelijk ook met een HD ontvanger en waarschijnlijk gelijk met een PVR.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan