Max Fly MF-1000

A

afenis

Hallo,

ik ben hier en ik hoop dat die site mij kan helpen. Ik zoek de Max Fly MF-1000 1.46 upgrade bestand maar kan die nergens vinden. Ik heb het echt heel dringend want hij werkt niet meer want hij heeft een upgarde nodig zodat de zenders weer kunnen werken. Alsjublieft iemand moet mij helpen.:sad:

Heel erg bedankt!!

Hoi afenis, welkom op het Satellite FUN Board !

Als je twijfelt over waar je je vraag het beste bij ons stelt, dan is dat gelijk het antwoord op die twijfel.

Dan stel je die vraag namelijk onder onze afdeling Beginners/Algemeen.

Daarom heb ik je vraag daar nu ook heen verplaatst.

Je ontvanger heeft weliswaar een internet aansluiting, maar daarmee is het nog geen apparaat om internet via de satelliet te ontvangen.

Jouw ontvanger is voorzien van een firmware waarmee je illegaal gebruik kunt maken van externe cardshare servers.

Vanwege die illegaliteit ondersteunen wij dit soort zaken niet op het board.

Verder is dit een uitgesproken commerciële illegaliteit en daarmee hebben wij hier al helemaal niks.

De update die je zoekt, moet je halen bij degene waar je je ontvanger hebt gehaald.

Kan best zijn dat je die gast in het gevang moet gaan opzoeken daarvoor.

En neem gelijk je portemonnee maar mee want het gaat gewoon om de pegels voor die gast.

Niet leuk om te lezen, en komt ook niet vriendelijk over zoals ik het schrijf.

Maar het is wel de realiteit.

Hier heb je voor gekozen toen je het apparaat kocht.

Gratizzz bestaat niet.

Welkom op Satellite Fun Afenis.

Zoals je uit Mas3 zijn antwoord kunt lezen heb je eigenlijk de kat in de zak gekocht. Op dit moment spoken er veel klachten rond op internet voor wat betreft het probleem wat jij ook hebt.

Het enige wat ik voor je heb kunnen vinden is hoe je de ontvanger kunt updaten.

Dat kun je hier (klik) in een filmpje op de site van de MaXFly zien. Helaas wel in het Spaans maar beelden spreken vaak voor zich.

Voor de rest kunnen we je helaas niet van dienst zijn, althans niet met cardsharing.

Hallo en bedankt voor jullie snelle reactie,

zijn jullie het echt zo zeker dat het illegal want ik heb hem gekocht van een winkel die allemaal satteliet ontvangers verkoopt. En ik heb daar bijna 200 euro betaald.En die gast is voor 3 maanden op reis naar het buitenland.

Is er echt geen andere optie of een site die mij verder kan helpen?

Alvast bedankt!!

De ontvanger op zichzelf is niet illegaal, maar de methode waarmee jij de zenders krijgt van betaalpakketten zoals TVV, Canal Digitaal etc. zijn zeer zeker illegaal.

Er zijn vaker ontvangers geweest die dit konden. Dat werd dan heel snel populair en verbond ergens met een cardshare server in een ver buitenland (China, Arabië etc.).

Na een jaartje ruimde men dan de hele zaak op, klanten geen beeld meer maar zij hebben dan wel honderden ontvangers met een leuke winst verkocht.

Het is dus altijd al meteen ontzettend waakzaam zijn op het moment dat je al hoort dat het ding vanzelf beeld geeft zonder dat je er iets voor hoeft te doen.

Informeer dan door waarom dat zo is. En vooral... kijk of hij ook nog goed te gebruiken is met officiele kaarten bijv. als het illegale beeld zou wegvallen. Dan heb je immers nog altijd iets aan de ontvanger.

Misschien is het geen weggegooid geld, dat is afhankelijk van de support. Maar in dit geval zie ik nergens support en vond zo vlug ook geen site die je verder zou kunnen helpen.

Ik lees bijv. ook van mensen die zich genaaid voelen en deze ontvanger gekocht hebben in Antwerpen voor 100 euro met 2 jaar garantie.:)

Het enige forum wat ik kon vinden wat misschien iets van support kan leveren is het Nabilosat forum.

Hallo,

en bedankt voor je reactie,

En weet je waarom de officiele site niet meer werkt van de Max Fly MF-1000?

Danku!

De officiele site werkt wel hoor. Klik maar eens op het woordje "hier" in mijn voorlaatste reactie waar ook "(klik)" er naast staat. Het woordje "hier" leidt je meteen naar de officiële site van de Maxfly.

Of weet je wat... service van de zaak. Klik HIER maar.:)

Hallo,

dat is eigenlijk niet de officiele site.De officiele staat op de doos van de satteliet. en de officiele kon je de upgrade bestand vinden maar de site werkt niet meer. Ken je iemand met satteliete die nog het bestand heeft en hem dan kan uploaden op het internet?

Alvast bedankt!

op die site die bt geeft staat wel een nieuwe SW Modelo MF1000+ 28/02/10

probeer die eerst eens

Nee anders had je al antwoord gehad, er zijn maar weinig bezitters van deze ontvanger.

OK en allemaal bedankt voor jullie hulp. Als jullie iets meer weten laat me iets weten.

Danku!

Graag gedaan.

Om eerlijk te zijn, wacht tot je handelaar terug is van vakantie en breng hem dat ding terug. Ik ben voor je gaan kijken en zag dat ze op Nabilo ook al de MaxFly sectie afgesloten hadden. Laatste topic stamde daar van augustus verleden jaar.

Laat je ook geen Protek in handen duwen, deze ontvanger kan momenteel hetzelfde als die Maxfly, alles gaat open, maar het is altijd maar de vraag hoe lang dat duurt. Zo gauw zo'n fabrikant genoeg verdiend heeft gaat de boel uit en zit je weer met een ontvanger waar je weinig of niets mee kunt.

Ja maar wat raar is dat ze de Max Fly MF 4000 HD hebben. Dus dat beteknd dat de zaak nog verder gaat.

Ja, maar vermoedelijk niet meer met gratis zenders. De ontvanger kun je nog voor vanalles gebruiken. Als er een CI slot in zit kun je er een CI module voor kopen, maar dat zijn dus allemaal extra kosten die er dan bij komen kijken.

Hallo,

en heb je enig idee hoe je een cardsharing server moet meken voor een Dreambox 7020?

Danku!

Dat heeft niet met dit onderwerp te maken de laatste vraag die je nu stelt.

Gelieve hiervoor een nieuw onderwerp te starten in het juiste forum, maar ben er wel op bedacht dat er hier over extern cardsharen géén uitleg gegeven gaat worden alleen voor intern gebruik, daar dit tegen de boardregels is, maar die heb je gelezen... toch?

Kijk anders een bij de cardsharing intern sectie, daar staat al uitgelegd hoe dat moet.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan