Max tv op sirius

S

snakemanbelgium

onlangs vondt ik het pakket max tv op sirius , hoe kan ik deze bekijken ,was mijn vraag nu ?

weet er iemand raad ?
dit is een roemeens pakket en zou dit graag bekijken ( mijn vrouw is roemeens ) .

groeten snake

Je bedoelt dus dit pakket,
http://www.kingofsat.net/nl/pack-maxtv.php

Zoals je ziet is de codering conax en via 2 dus de oplossing is in Roemenie een kaart aanschaffen op naam van familie daar zul je wel een ontvanger ook bij krijgen, kaart er in schotel op Sirius en kijken maar.

GR

aart hoeft niet op naam van zijn familie kan zo ook gewoon op vakantie gaan dat din koen meenemen en kijken doen veel roemenen hier vooral voor de 16 oost.. en hij kan ook op amos kijken daar zit wat fta

het is niet dat iemand daar een kaart of code voor heeft , ikheb momenteel een matrix module . daar gaan ook sommige pakketten mee open , bestaat ditniet voor de max tv

snake

pikkie zei:
aart hoeft niet op naam van zijn familie kan zo ook gewoon op vakantie gaan dat din koen meenemen en kijken doen veel roemenen hier vooral voor de 16 oost.. en hij kan ook op amos kijken daar zit wat fta

Hoe moet je dan je maandabo betalen???
Of een jaar vooruit betalen kan ook maar dan heb je volgend jaar weer hetzelfde.

@snakemanbelgium

Zijn geen codes van bekend, dus alleen beeld met originele kaart.

GR

Je koopt als het ware de box plus een jaar abo schijnt niet zo duur te zijn polsat doet dat ook dan kopen ze de box en krijgen het abo erbij....

Yep maar wel registreren op een adres daar van familie, de enigste provider die je zo kan bestellen is de Albanees Digital Alb Cards.

Polen en Roemenen moet je een adres daar hebben maar dat hoeft geen probleem te zijn met zijn Roemeense vrouw.

GR

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan