MBOX

Ik ben begonnen met lezen. Het is een soort gbox (maar dat wist je denk ik al)

ja zover was ik ook, schijnt nog beter te werken dan cccam en gbox (minder netwerkbelastend)

alleen de juiste info?????/

Ik had al het 1 en ander gevonden, heb nog ergens een config gevonden zal in het weekend even kijken of ik het nog heb.

inmiddels een programma gevonden die met je dreambox contact legt en instellingen van de cwshare etc kan veranderen.

MBOX is te installeren vanuit de ingebakken enigma server.

NU nog zien te ................

Ik heb eens ooit naar mbox gekeken. Leek inderdaad behoorlijk veel op gbox en ik kan me mede daarom niet voorstellen dat het minder netwerk belastend zou zijn.

Als het beter was als CCcam zouden de meeste shareservers er op draaien zoals ook met gbox het geval was. Want er stappen ook gbox servers over naar CCcam.
Ik zie nog niet zoveel mensen naar mbox over stappen en toch is die er al een tijd.

De tijd staat niet stil en de techniek al helemaal niet .
MBOX zit nu op versie 06.0006 en om daarin verder ontwikkeling in te stoppen terwijl er een alternatief zou zijn wat beter is?????

Toch in de gaten blijven houden.........

Mbox zit op versie 06.010 nu

Het is niet minder belastend dan Gbox
Heeft echter wel weer het nadeel dat ook je opa met een box weer een poort open moet zetten.

Voor de rest is het gewoon Gbox

Had ik het toch goed gezien. Bedankt voor de aanvulling Guardian.

The Matrix zei:
en om daarin verder ontwikkeling in te stoppen terwijl er een alternatief zou zijn wat beter is?????
Je hebt wel gelijk, de tijd staat niet stil dus er had ondertussen verandering in kunnen zitten, maar dan had het toch wel behoorlijk verandert moeten zijn.
Waarom er nog ontwikkeling gestopt wordt in iets waarvan er betere alternatieven zijn?
Tja, als dat niet zou gebeuren reden we nu allemaal Mercedes ofzo.:biggrin:
Feit is dat makers toch denken het beter te kunnen doen, zeker als het product ongeveer al gelijkwaardig is aan het alternatief.
Andere emu's lopen ook al langer, terwijl toch CCcam, Newcs en Gbox de 3 toppers zijn, althans bij mijn weten.

ik heb Mbox inmiddels draaien en ik moet zeggen lekker stabiel ,

effe een paar PM-tjes levert binnen notime "wat hier niet vermeld mag worden" op, maar er gaat wel een wereld open. wat een hobby

Kijk aan en Mower noemt dit nog maar beta releases.

Release 1.0 zit eraan te komen ;)

MBOX is een aanrader voor de uitgebluste hobby-ist die hiermee nog niet gestoeid heeft.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan