MDF branden

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Heb weer eens een probleempje.

Heb de CD hitzone 39 gedownload en krig dan een MDF en MDS filetje.

Ik dacht toch echt dat ik die normaal met Nero kon branden als Image maar dat werkt niet meer.

Heb van alles geprobeerd maar gaat niet.

Wou toen maar Alcohol120 op mijn pc zetten maar dat gaat ook niet want geeft die error bij installeren over verkeerde driver of zoiets.

Toen maar Daemon tools op mijn pc gezet en de MDS gemount en daarna opgeslagen als MP4 bestanden en die toen met Nero gebrand.

Maar moet toch wel makkelijker kunnen met alleen Nero,, volgens mij heb ik alle plpugins voor Nero.

Iemand een oplossing???

ik gebruik hiervoor het programma "dvd decrypter"

Kan zowel cd als dvd branden van de meest uiteenlopende inpak formaten

Heb jij die met de dvd erbij?

Want de gewone staat hier al een week hoor. ;)

Met DVD decrypter gaat het ook niet dan zegt hij onbekend format.

Ja heb die met de DVD gedownload omdat ik ze alebei moest hebben.

Shit had jij de CD hier al gepost,, die heb ik dan effe gemist boohoo

jack;174145 zei:
Shit had jij de CD hier al gepost,, die heb ik dan effe gemist boohoo

Yep klik

Maar even ter info, bij Ftn2day staan ze nu bijna allemaal, 1 t/m35 in 1 download!!!

Heb die al van jou gedownload want dat is betere kwaliteit dan die Mpeg4 files die ik had.

Maar ik begrijp niet waarom DVD decrypter hem niet wil branden want de DVD was namelijk ook een MDF en MDS file en dat werkte gewoon goed.

Maar als ik de CD wil branden zegt die:

Invalid or unsupported image file format
Reason: Only single tracks images are supported

Nero onderdteunt geen .mdf bestanden.
Dan kun je zien als je bij Nero "Image branden" opent; daar staat geen .mdf tussen.
Bestandsnaam wijzigen in huppelepup.iso en dan lukt het ongetwijfeld.

dacht ook dat dvddecryptor dat wel kan, heb je wel de mds geladen dat is namelijk de info hoe de mdf gebrand moet worden.

een mdf alleen lukt mij ook niet hoewel de laatste tijd heel vaak alleen een mdf staat in de zip die ik download, dus ik denk dat het wel moet kunnen.

gr blokker

Wou toen maar Alcohol120 op mijn pc zetten maar dat gaat ook niet want geeft die error bij installeren over verkeerde driver of zoiets.
Dat heeft te maken met een oudere versie van Alcohol. Dit probleem is op te lossen. Hiervoor moet je de geavanceerde installatie kiezen.

Op een gegeven moment krijg je dan een pagina met 2 drivers, zal ongeveer uit zien als af480x en af480c of iets in die geest.
Als je dan verder gaat schijnt er een probleem te zijn met het overschrijven hiervan en krijg je die error.

Wat je nu kunt doen is de naam van deze drivers wijzigen, maak bijv van af480x gewoon bf480x dat is voldoende, idem met de tweede driver, klik dan op volgende en de installatie word afgemaakt en Alcohol120% zal ook weer netjes werken.
Het kan zijn dat de hier genoemde benamingen wat verschillen, maar dat maakt niet uit, het gaat om het principe van de oplossing.

Ok bedankt voor de antwoorden,, had inderdaad een MDF en MDS file maar het werkte gewoon niet met DVDDecrypter.

Denk dat de tip van Mr. Blue Sky het simpelste is,, gewoon dus de MDF naar ISO hernoemen en branden.

heb dat net geprobeerd met een mdf file voor navtec waar weer geen mds file bij zit, maar ook de iso word niet herkent door alcohol.
volgen mij had ik vroeger een proggie wat bij een mdf een nieuwe mds kon maken maar ik weet niet meer hoe dat heette. ik kan ook met ggogle hier niets over vinden.
gr blokker

Kennen jullie het progje UltraISO niet?
Da's een verdraaid handig ding, en ik heb er al verschillende dingen mee gedaan.
Het kan inderdaad ook MDF/MDS aan en diverse andere formaten.
En je kunt ermee converteren en branden etc.
Overigens dacht ik dat ik met nero ook wel eens een MDF/MDS heb gebrand.
Grtz.

ik heb nu isobuster gedownload en die opent wel de mdf file die ik heb voor een navtec cd. misschien dat je die ook kan gebruiken.

gr blokker

beste jack

ik heb dat probleem ook eens gehad en toen heb ik dat simpel op gelost door simpel weg naar deze link te gaan http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?winaspi , deze file is een rar bestandt sla hem op in je pc en pak hem uit . voor gebruik lees Readme.txt . deze file extract je naar windows\system directory, en start dan je pc nieuw op en dan is het probleem opgelost TEMINSTEN !! bij mij wel

ik wens je veel succes

groetjes XANDO

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan