MECC Dart feed?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.293
Punten
113
Leeftijd
61
Weet iemand toevallig of er iets uitgezonden word van dat darten hier in het Mecc in Maastricht?

Ik hoorde net dat mijn achterneefje tot in de kwartfinale gekomen is en die moet dadelijk weer gooien, dat wilden we eigenlijk opnemen.:)

In dit geval zou ik dus live gaan kijken!

Maar terugkomend op de vraag: ik zou het niet weten. ;)

Ken jij de tijgert nou nog niet ?
Hoe kan die nou gaan kijken terwijl de laatste F1 race van het seizoen (en met wat interessante beelden) aan de gang is !

Jawel ik ken tijgert wel, en hij geeft voorkeur aan darts zeker als het familie is!

Hij kan toch ook F1 opnemen. :biggrin:

Hahaha... nee dan ken je tijgert toch niet goed genoeg... Mas3 kent hem klaarblijkelijk toch wat beter, Formule 1 gaat bij Tijgert toch voor bij zo'n laatste wedstrijd.:biggrin:

Het was wat dit betreft vandaag echt een k*t dag, alles kwam tegelijk, Formule 1, darten in het Mecc, vette Snookerwedstrijd op Eurosport... tja..
Nu had ik er eentje (snooker dan) kunnen opnemen, maar ik weet van mezelf dat ik er daarna dan wellicht toch niet meer naar ga kijken, of dat ik het risico loop dat er een freeze komt en het beeld een uur stil staat.
Op die manier heb ik laatst het laatste stukje van Hell's Kitchen gemist.

Ik had willen gaan kijken in het Mecc, maarja dan zit je weer met die dingen van warm, dure drankjes, entree, bril meenemen (anders zie je niet genoeg van veraf). Ergens wel jammer, maar ik had die F1 voor geen goud willen missen, dus moet het darten maar wachten tot ze weer eens in de buurt zijn.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan