mediaplayer gotver#####

W

willywuyts

pctje netjes opgekuist, format c: hupsakee, alle bestandjes op andere pc geduwd, en netjes teruggezet, blijken er een hoop muziekbestanden niet meer te werken. Mediaplayer gaat opzoek naar licenties, en verwijst naar een microsoft link die dan G####verdomme niet eens blijkt te werken. Het zijn dan notabene nog eens copies van MIJN EIGEN cds, waarvan er milj###rdedju ondertussen een hoop naar de kloten zijn, en die ik voor alle zekerheid daarom ter backup op pc had staan. Als ik nu die gasten van philips met hun fabuleuze "compact disc" uitvinding eens in mijn handen had zie, ik propte cd's in hun gat tot ze begonnen te spelen. VIVA VINYL.

ohhh dat lucht op.

een (ex) platenbaas annex cd store owner.

Rustig willy, rustig, daar schiet je ook niets mee op. Microsuf heeft gewoon soms van die rare dingen.

Heb je al alle upgrades gedraait?

Soms kun je ook wel eens bepaalde dingetjes voor elkaar krijgen door de software van de geluidskaart te installeren en die gewoon alles te laten overnemen in plaats van de Mediaspeler van windows.

hey BT thanks,

maar af en toe lucht het toch eens op, je frustratie uit te schreeuwen, jij weet daar alles van. :) kwaak :)

heb inderdaad de originele player de boel laten overnemen, en dat lukt op het eerste zicht.

ben nog steeds BOOS op microsoft, en op de stompzinnige pogingen om copieren tegen te houden. HET LUKT TOCH NIET!!!!!!

Spijtig voor de artiesten, maar ik zie met leedvermaak de cd verkoop in elkaar storten. Heb dat steeds gezegd, de komst van de cd was het begin van het einde. Leve het (al dan niet betalend) downloaden.

pfff

greets

will

Of Winamp gebruiken voor je muziek.

Ik zelf gebruik versie 2.81; die vind ik fijner dan de de 3 versie.

zal winamp eens proberen, is er zoveel verschil in de 2 en de 3 versie, dat je de oude versie prefereerd?

greets

will

ook winamp geeft dezelfde licentievraag als mediaplayer.

ziet er toch beter uit dan mediaplayer

thanks for the tip

greets

will

Ja bij versie 3 zijn er allerlei mogelijkheden voor videobewerking ingebouwd en dat hoef ik niet.

Gebruik dus de Mediaplayer voor filmpies en Winamp voor de muziek.

Zijn leuke plugins te verkrijgen o.a. CDDB, Evilyrics om teksten op te halen , heb een andere front etc.

Krijg overigens wel het idee, dat je bij het maken van kopieën geen gebruik hebt gemaakt van Clone CD.

En verder weet ik eerlijk gezegd niet wat je met je cd's doet; heb er zelf een kleine duizend en er is welgeteld ééntje stuk.

En die heb ik bewust zelf stukgemaakt en moest daar nog flink wat moeite voor doen.

Moet ik wel bij zeggen, dat ik ze niet in de auto gebuik.

ondertussen heeft microsoft het zich behaagd om hun licentie toch maar weer opnieuw toe te kennen, website is terug bereikbaar.

mooi hoor dat je zoveel zorg draagt voor je dure blinkende schijfjes, leen ze maar NOOIT uit of je zal snel zien wat ik bedoel.

greets

will

Originally posted by willywuyts .

mooi hoor dat je zoveel zorg draagt voor je dure blinkende schijfjes, leen ze maar NOOIT uit of je zal snel zien wat ik bedoel.

greets

will

Eh ja en komt bij, dat ik geen kinderen heb.

Vroeger huurde ik wel eens cd-tjes in de bibliotheek en dat wist je inderdaad meestal niet wat je zag.

Of ze d'r mee gevoetbald hadden.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan