meer koppen of motor ?

D

D-SQUAD

nu met de komst van Astra 3 zit ik toch een beetje in dubio
wat is het beste om aan te schaffen ??
extra lnb's of een motor ?
qua prijs zal het niet al te gek veel uitmaken denk ik
maar wat is beter ?
heb vrij zicht dus kan alle kanten op.

Wat zapsnelheid gaat zou ik kiezen voor meerdere lnb's. ;)

Maar ik moet zeggen dat een motor ook wel handig is, ik heb er hier aan beide schotels 1 hangen.

het zappen gaat opzich al niet te snel
moet regelmatig ook zappen qua cam
is daar ook geen oplossing voor ??
dat probleem zou ik dan ook houden met een motor ?
moet nu switchen tussen camd3 en mgcam
heb al auto cam geprobeerd maar dan pakt hij alleen mijn common interface
is eigenlijk nu al meteen 2 vragen in 1 topic :tong:

Ik zou voor de lnb's gaan. Merk met mijn motor dat het zappen niet zo vlug gaat en wat ik ook wel belangrijk vind is dat er speling op de motor zit.

Misschien komt dat door de grote van schotel 88 cm maar 1.20 zou de max maat zijn. Toch komt er veel kracht op de schotel zeker met de wind van de week. Las dat sommige last hadden dat ze 's avonds geen ontvangst meer hadden. Maar ik denk dat dit door de wind komt.

Kwa prijs maak het niet uit. Je heb tegenwoordig al een 0,2 db lnb onder de € 10,- Als je er 4 nodig heb kom je op € 40,- Een beugel, weet niet wat dat kost. 4 f-conectors en wat coax en een externe switch. Motor € 50,-

Suc6,

Nr.10

Ik zou inderdaad ook niet voor een motor gaan. Ik heb een Motek gehad en die was na drie jaar volledig vastgelopen, door roest en corrosie. Geen succes dus. En het zappen gaat erg traag als je iedere keer van sat moet wisselen. Meerdere lnb's is wel zo makkelijk. De enige reden om nog voor een motor te gaan is de ontvangst van Hispasat, maar dat kan je nog beter opvangen met een tweede schotel erbij!

heb al auto cam geprobeerd maar dan pakt hij alleen mijn common interface
Dan doe je iets niet goed met het instellen, hier werkt dat prima.

Ik heb een motor, maar ik heb er 3 schotels bij. In jouw geval zou ik gewoon gaat voor een lnb erbij en dus niet voor een motor.

Hier geen problemen met mijn Moteck, maar je moet dan steeds wachten omdat het ding steeds moet draaien, is wel niet veel, maar dan heb je niet alleen het switchen van emu maar ook nog eens het draaien van de motor.
Dan werkt het met een lnb erbij op een diseqc toch een stuk sneller.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan