meerdere analoge ontv. op 1 schotel?

R

ramroy

ik denk een simpel vraagje maar kan op het forum er niets over vinden.
Ik wil voor een familie in Hongarije , welke in de zomer hun kamers verhuren aan buitenlanders en dus zelf intussentijd in hun de garage bivakeren, op 4 verschillende kamers een analoge receiver weg zetten (heb ik nog liggen) waardoor ze hopen meer klandizie te krijgen.
Kunnen deze 4 receivers op 1 lnb worden aangesloten?
en zo ja Hoe?
Of heb ik ook 4 lnb's nodig?
en ook hier weer zo ja, kan ik die dan op 1 schotel monteren en hoe?
Hun schotel is 1.20 meter
is alleen om de fta zenders te onvangen op astra.
Help deze mensen door mij te helpen.

Gr. roel

Ja hoor, je kunt met een QUATRO LNB 4 ontvangers aansluiten op 1 schotel...

Wel moet je natuurlijk vanaf elke ontvanger een kabel naar je schotel trekken...

Bedankt voor de reactie
dit is naar mijn gevoel 4 lnb's in ??n
zijn er andere mogelijkheden met de voor mij beschikbare onderdelen? 4 lnb's of 1 lnb met een soort splitter?

alvast bedankt
Gr. Roel

Volgens mij bestaat er ook nog wel een andere mogelijkheid maar dan ga je het in de professionele sfeer zoeken en wordt het niet meer echt betaalbaar.

O.K. Black tiger bedankt maar het mag natuurlijk zo goed als niets kosten want die mensen daar verdienen bijna niets en de levenskosten zijn gelijk als hier.

Gr. Roel

Voor dat project heb ik ook nog wel een analoge ontvanger voor je liggen. (Gratis muv verzendkosten.) Maar welke analoge signalen zijn nog leuk op de Astra? Daar ben ik nou weer benieuwd naar.

hallo Kerstkonijn, bedankt voor het aanbod en ik zal het warm houden mocht ik er nog ??n nodig hebben zoek ik contact met jou de meeste zenders zijn duitstalig en aangezien de meeste huurders daar duitser of oostenrijkers zijn is het t.v.aanbod voor de gasten ruim voldoende.

Gr. Roel

Eerst kijken welke zenders je wilt ontvangen, vanuit de Astra is bv een twin lnb voldoende met hierachter een switch om deze signalen uit te splitsen naar het benodigde aantal ontvangers.

Mt vrndlk grtn, JvB

Zoveel kost zo een quad lnb nu ook niet al niet meer en dan heb je evt. nog de optie om later alsnog over te stappen naar digitale ontvangers.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan