M
mohsinddd
ik had het volgende probleem 110cm schotel motor gestuurd maar met een monoblock er op, dat werkte dus niet omdat de motor ook een 2/1 switch heeft voor een eventuele xtra lnb of schotel, als ik de 2 lnb in het monblock wou kiezen in me menu schakelde de mototrswitch om naar de andere poort waar geen kabel aan zit. dus de motor nam het command aan en schakelde om ipv het monoblock, sluit ik het monoblock aan op de 2e poort dan krijg ik signaal en geeft hij het commando ook door naar de monoblock switch,...
Maar goed.
Nu het probleem ik heb 2 schotels 1 in de richting WEst 7W met 2 lnb's
en de andere schotel met het monoblock op de astra 1 en 3 , uit dat monoblock komt dus maar 1 kabel en van de andere schotel 2 lnb's en dus 2 kabels,
3 dus maar hoe schakel ik deze zonder de eerdere problemen te krijgen, ik heb het al eerder geprobeer toen met die motor maar En diseq 1.0 gebruiken En daar na 1.1 erbij werkt niet de monoblock geeft geen ander signaal of reageert er niet op...
ik heb dus 3 kabels die ik kan aansluiten om me switch maar gaat dit werken die ene kabel op de switch die naar het monoblock leid hoe geef ik het mono block nou aparte commandos?
iemand bekend hiermee die een logische opliossing kent?
Maar goed.
Nu het probleem ik heb 2 schotels 1 in de richting WEst 7W met 2 lnb's
en de andere schotel met het monoblock op de astra 1 en 3 , uit dat monoblock komt dus maar 1 kabel en van de andere schotel 2 lnb's en dus 2 kabels,
3 dus maar hoe schakel ik deze zonder de eerdere problemen te krijgen, ik heb het al eerder geprobeer toen met die motor maar En diseq 1.0 gebruiken En daar na 1.1 erbij werkt niet de monoblock geeft geen ander signaal of reageert er niet op...
ik heb dus 3 kabels die ik kan aansluiten om me switch maar gaat dit werken die ene kabel op de switch die naar het monoblock leid hoe geef ik het mono block nou aparte commandos?
iemand bekend hiermee die een logische opliossing kent?