Mensen met kennis op allerlei gebied gevraagd!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.219
Punten
113
Leeftijd
61
Voor een nieuw te starten projectje worden er technische mensen gezocht c.q. mensen met kennis van onderstaande zaken.

De volgende soort mensen wordt gezocht:
1.) Mensen met technische kennis van electronica (zoals Mas3 dus)
2.) Mensen met gedegen kennis van audio/video apparatuur en/of multimedia apparatuur
3.) Mensen met gedegen kennis van allerlei soorten TV's (lcd, plasma etc.)
4.) Mensen met kennis op het gebied van computers zijnde:
hardware
software
Windows xp
Windows Vista
Windows 7 etc.
5.) Mensen met kennis op het gebied van websites zijnde:
webdesign
html
php
mysql
CMS systemen
webpagina software
6.) Mensen met kennis op het gebied van hosting gerelaterde zaken zoals:
Domein en DNS instellingen
webpagina naar je hosting sturen middels ftp
mail instellingen
7.) Monteurs, met name mensen met kennis van computergestuurde maar ook gewone wasmachines. Mensen met ervaring op gebied van aansluiten van elektra en/of gas en andere zaken die in huis voor komen.

De vraag gaat hier specifiek uit naar bovengenoemd soort mensen die in hun vrije tijd zich wat bezig willen houden, gewoon thuis van achter de pc.

Het gaat er om iets in je vrije tijd te doen, minimaal 2 a 3x per week, dat kan heel kort zijn, soms iets langer, dat bepaal je eigenlijk zelf.
Houdt er in dat geval wel rekening mee dat het niet iets wordt voor effe 1x per week tussendoor want daar hebben we niets aan.
Minimaal 2 a 3x per week. Overdag, 's avonds of 's nachts maakt niet uit.

Wat krijg je er voor terug?
1.) Leuke vrijetijds besteding
2.) Respect en dankbaarheid
3.) Wellicht nog wat inkomsten als het gaat lopen.

Aanmelden kan per email naar mijn email adres (klik op mijn naam hier links voor het email adres) of per pm.
Schrijf er wel bij wat je kennis c.q. vaardigheden zijn.
Je wordt nergens toe verplicht!!! Indien er genoeg aanmeldingen zijn om te beginnen kun je altijd nog aangeven of je er definitief zin in hebt of niet.

Het gaat om een hulpsite (kort gezegd) meer informatie omtrent e.e.a. kun je via email krijgen.

Ik heb er iets meer uitleg bij geplaatst en onderaan een regeltje bijgevoegd om een tipje van de sluier op te lichten. Hopelijk reageren er hierdoor meer mensen.

ik zou best willen helpen, maar ik heb niet echt de kennis heel diep in al deze zaken.
wel weet ik van de meeste wel redelijk wat af.
gr blokker

blokker1;211074 zei:
ik zou best willen helpen, maar ik heb niet echt de kennis heel diep in al deze zaken.

@Blokker, meld jezelf gewoon aan. ;)

Ik weet van alles ook maar een beetje, maar vele handen maken licht werk...

Er worden natuurlijk mensen met kennis gezocht maar ik heb een zwak voor iedereen die ik van de satforums ken, de "bekenden" dus zal ik maar zeggen.
Heel diepe kennis is wenselijk maar een goede minder diepgaande kennis is ook uitstekend, als je er maar mensen mee kunt helpen.

Ik zal blokker1 en the matrix op de lijst zetten.;)

Ik kan op mijn vingers fluiten daarom ben ik badmeester geworden.
Bleek dat ik toch nog iets meer kon dan alleen maar naar die vrouwen te kijken.
Hebben ze me manager gemaakt. Dachten ze blijkbaar hij kan nog meer, hebben ze me in de vakbond en OR geschopt.

Misschien kan ik er ergens mee helpen, ik hoor het wel.

Dan heb jij verstand van zwemwater, chloor en badpakken, toch? :biggrin:
Ik ga je voor de zekerheid gewoon lekker noteren, we vinden wel wat voor je.;)

Black Tiger;211109 zei:
Dan heb jij verstand van zwemwater, chloor en badpakken, toch?

Ja, dat ook maar ook de arbeidtijdenwet, ARBO zaken en ambtenarenrecht zitten in mijn pakket.

Weet niet wat je van plan bent maar wie weet kan ik je ergens mee helpen.

Geen Belg nodig voor vertalingen lol

Wellicht voor de toekomstige Walen en ander Franstalig volk?

Of spreek jij geen "Parlez vous Francais"?

pas de probl?mes pour les traductions

Heeft de heer Luca iets waarin hij goed in is?

Zoja dan graag even aangeven en wellicht is een aanmelding op zijn plaats.

Net zoals jij en Blokker zowat algemene kennis op vele gebieden , k'zal mij even aanmelden

En tuinieren kan ie ook nog wel.;)

Update -> Ik heb er al de nodige uren en dagen in gestoken. Het was nog vele malen meer werk dat gedacht. Als alles goed gaat kan het kort voor of op 1 oktober bekend gemaakt worden en kunnen we beginnen.

BT ik heb nergens verstand van dat weet je heb je daar ook wat aan ;)
Maar ben bang dat ik niet genoeg tijd heb op het moment maar aan die vrije tijd ben ik bezig.

Dan laat maar even weten als die vrije tijd aanwezig is Wiz. Misschien vinden we wel iets maar het is een support dingen dus eigenlijk is ergens verstand van hebben wel nodig, al is het maar van tuinieren, ijskasten, diepvriezers, auto's, modelbouw... Ergens zal er vast iets zijn wat je wel kunt... ;)

Update -> Ik heb vannacht een mailtje rond gestuurd naar iedereen die zich aangemeld heeft.
Willen allen die zich WEL aangemeld hebben maar nog GEEN emailtje ontvangen hebben mij even contacteren a.u.b. Het kan namelijk zijn dat door alle drukte hier en daar een naam is weggevallen.

Aanmeldingen zijn overigens nog altijd mogelijk tot nader bericht, behalve voor punt 4.

Vanaf vandaag zijn we geopend.

Wat houdt dit project nu in?
Een tijdje geleden was ik ergens naar op zoek en het viel mij op dat je eigenlijk nergens een forum had waar je met al je vragen terecht kon die je zou kunnen hebben voor zaken die in en rondom het huis plaats vinden.

Daarom heb ik het idee opgevat daarmee te beginnen en een Nederlands forum te starten. Dus 1 plek waar je met al je vragen terecht kunt.
Niet alleen op gebied van computers en internet, maar ook op gebied van hifi-audio, witgoed, televisie en multimedia, satelliet en kabelontvangst, tuinieren, bromfietsen, gameconsoles, noem maar op.

Deze ene plek heeft de naam HULP4ALL gekregen.

Er kan nog uitbreiding plaatsvinden naar gelang er wensen bekend worden, maar het begin is er in elk geval en we hopen dat het een leuk initiatief is en druk bezocht gaat worden!

@BT, ik mis op de site de o zo belangrijke "disclaimer" waarin o.a. moet staan dat aan antwoord/advies geen enkel recht kan worden ontleend en ook dat schade ontstaan door antwoord/advies geheel voor eigen risico is. enz.. enz.. enz... ff snel er op zetten lijkt me.

Het is een openbaar support forum dus zoiets is niet verplicht. Maar het kan ook nooit kwaad dus ik zal er wel eentje gaan maken, just to be sure.:)
Bedankt voor de tip!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan