Met de brommer uit de bocht.

S

stephopper

Een jongen van 20 jaar zit al jaren thuis. gaat nooit naar de disco. i.v.m dat hij een kale hoofd heeft.

Zijn moeder vind dit niet mooi en koopt hem een haar toupet. de jongen kijkt in de spiegel en ziet dat het er net echt uit ziet. en krijgt de kriebels om uit te gaan.

Nu beginnen de disco,s erg laat. en stapt om 23:00 op de brommer. moet een heel stuk door de polder.

Hij komt bij de laatste bus hokje langs. en daar staat iemand te zwaaien. hij stopt en ziet dat het een heel mooi meisje is. en die vraagt wanneer komt de bus? ach man die rijd niet meer om deze tijd.

En nu dan zegt ze.hij zegt waar moet je heen? naar de disco zegt ze. dat komt goed uit zegt hij daar ga ik ook heen. je kan wel mee rijden. dat is lief van jou zegt ze. en stapt achterop.

Dus rijden ze door de donkere polder. met vele bochten. en laat er nu veel klei op de weg te liggen. en vliegen uit de bocht. zijn helm en toupet vliegen af.

En gaat snel zoeken. zegt het meisje wat ben je zoek? en ben mijn portomonee zoek ach roept ze ik zoek wel ff mee. maar het is er pikke donker.en voeld ineens wat glads. en opeens roept ze. je hebt de hele kont uit de broek.:biggrin:

Grtz/..

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan