MGCamd 1.27 Compleet.

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Nou mijn groen knoppie bij Premiere werkte niet meer, maar dat ik al gepost maar kreeg geen antwoordt, waarom weet ik niet maar niet belangrijk nu werkt het weer.
Maar ik moet wel vertellen hoe, kennis delen !!!!

Ik had MGCamd 1.24 en newsc 1.30 draaien dau omdat er een nieuwere versie is dacht ik laat ik die maar pakken.
Dus download ik de MGTCamd 1.27 compleet en geinstalleerd.
Ik maak de MGCamd 1.27/Newsc1.50 actief en overal beeld behalve op de extra kanalen van C+, de gewone Nederlandse kanalen werkte wel, ahum das vreemd dacht ik. Bij het overschakelen naar een andere Nerderlandse zender kwan er een schermpje in beeld waar ik nooit op gelet had, daar stond een heelboel info in plus waar hij het kanaal op decodeerde en daar stond een vreemd IP nummer bij, dus niet 127.0.0.1 mijn eigen server.
Ik met Putty kijken, geen toegang, vreemd. Ikke met DCC kijken, blijkt er helemaal geen newsc 1.50 aanwezig te zijn in \var\bin , dus werd het mijn duidelijk.
Dus nogmaals de Newsc 1.50 gedowned en geinstalleerd, nu werkt alles wel.
De versie mgcamd 1.24 natuurlijk verwijderd.

Toch leuk zo'n 1 GB memory sticky aan de dream.

Waarom het de newsc de eerste keer niet heeft gedownload weet ik niet.

Wilde dit even aan jullie kwijt, oja die klote groene knop die het niet deet, doet het weer.
Dus hoef ik niet aan jullie fiets cursis deel te nemen, maar kan ze bij Prem zien, hihihihi

Groetjes Bert

IK heb er deze al een paar dagen in staan bert50.

sat4ever.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan