Mgcamd

P

Ptje

Ik heb sinds het gebruik vanaf een bepaalde versie Mgcamd het probleem, dat interne kaartlezers het niet meer doen, op het moment er externe netwerkroutes in de newcamd.cfg aanwezig zijn en de netwerkkabel niet aangesloten is. Zet ik dan #jes voor die netwerkroutes, werken die interne kaartlezers weer wel. Iemand enig idee, waar dat door komt ? en liever nog, hoe ik het oplos ?

Ptje zei:
Ik heb sinds het gebruik vanaf een bepaalde versie Mgcamd het probleem, dat interne kaartlezers het niet meer doen,

Vanaf welke Mgcamd heb jij dit dan?

Want ik heb hier de laatste versie, 1.00p10 ism met newcs-1.14 en mijn kaartjes doen het nog gewoon zoals het moet. ;)

Misschien een domme vraag, maar heb jij in de newcs.xml, ook je eigen kaartjes daar in staan? ( De upper en lower instelling... )

Hoi Freggel,

Zoals ik al schreef, doen mijn kaartjes het ook gewoon. Zet je er nu netwerkroutes naar externe locaties in en haal je vervolgens de netwerk kabel los, dan niet meer. Altans als je daarna een keer reboot. Het lijkt alsof Mgcamd niet doorstart als ie netwerkroutes ziet en vervolgens geen netwerk. Ik geloof me te herinderen, dat V1.0 dit nog niet had.

@Ptje, ik heb het helemaal verkeerd gelezen wat jij vroeg.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan