- Waarderingsscore
- 51
- Punten
- 48
- Leeftijd
- 122
Geert is vertegenwoordiger en de hele dag op pad geweest. Het is te ver om nu nog terug naar Limburg te rijden. Doodmoe komt hij aan in een kleine gemeente waar maar ??n hotelletje is.
Tot overmaat van ramp: alle kamers zijn bezet.
Geert smeekt de baas: "Leg me te slapen, geeft niet waar, maar ik moet absoluut kunnen uitrusten."
Wel, zegt de hotelier, ik heb hier een tweepersoonskamer waar er maar ??n bed bezet is.
Als je met die man op een akkoord komt om de kamer en de prijs ervan te delen is dat voor mij goed. Maar, ik zeg je van tevoren, hij snurkt geweldig. Het is zelfs zo erg dat alle gasten 's morgens hun beklag erover doen.
Maakt niks uit, antwoordt Geert. Ik ben veel te moe.
De twee mannen komen tot een akkoord en eten 's avonds aan dezelfde tafel.
's Morgens komt Geert als eerste de trap af om naar het ontbijtzaaltje te gaan. Vrolijk fluitend en goed gehumeurd de hotelbaas groetend.
Nou moe, zei deze. Zo vrolijk ? Heb je goed geslapen ?
Heeft hij niet gesnurkt ?
Helemaal niet, zegt Geert. Geen enkel moment.
Hoe is dat in Godsnaam mogelijk, vroeg de hotelbaas.
Heel eenvoudig, zegt Geert. Ik kwam een beetje later dan hij de kamer binnen.
Hij lag al op zijn bed. Ik heb hem een kus gegeven op zijn achterwerk en gezegd:
"Goedenacht, schoonheid".
En die kerel heeft daarna de hele nacht recht op in bed gezeten om me in de gaten te houden.
Tot overmaat van ramp: alle kamers zijn bezet.
Geert smeekt de baas: "Leg me te slapen, geeft niet waar, maar ik moet absoluut kunnen uitrusten."
Wel, zegt de hotelier, ik heb hier een tweepersoonskamer waar er maar ??n bed bezet is.
Als je met die man op een akkoord komt om de kamer en de prijs ervan te delen is dat voor mij goed. Maar, ik zeg je van tevoren, hij snurkt geweldig. Het is zelfs zo erg dat alle gasten 's morgens hun beklag erover doen.
Maakt niks uit, antwoordt Geert. Ik ben veel te moe.
De twee mannen komen tot een akkoord en eten 's avonds aan dezelfde tafel.
's Morgens komt Geert als eerste de trap af om naar het ontbijtzaaltje te gaan. Vrolijk fluitend en goed gehumeurd de hotelbaas groetend.
Nou moe, zei deze. Zo vrolijk ? Heb je goed geslapen ?
Heeft hij niet gesnurkt ?
Helemaal niet, zegt Geert. Geen enkel moment.
Hoe is dat in Godsnaam mogelijk, vroeg de hotelbaas.
Heel eenvoudig, zegt Geert. Ik kwam een beetje later dan hij de kamer binnen.
Hij lag al op zijn bed. Ik heb hem een kus gegeven op zijn achterwerk en gezegd:
"Goedenacht, schoonheid".
En die kerel heeft daarna de hele nacht recht op in bed gezeten om me in de gaten te houden.